Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:32:25 GMT

گلستان|۴ باند قاچاق در گنبدکاووس منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۱۶۵

گلستان|۴ باند قاچاق در گنبدکاووس منهدم شد

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس با اشاره به کشف ۲۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان، گفت: امسال ۱۲۹ طرح در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس اجرا شد که در این رابطه ۴ باند قاچاق منهدم شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ محمود علی‌فر ظهر امروز در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان اظهارداشت: 47 طرح پاکسازی در نقاط آلوده، 43 طرح در محلات آسیب‌پذیر و 33 طرح در مدارس که در مجموع 129 طرح برای ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا و 4 باند قاچاق منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 9 ماهه امسال 230 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه یک‌هزار و 330 پرونده تشکیل شد. یک‌هزارو 278 نفر معتاد و خرده فروش نیز دستگیر شدند.

همدان| مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری و تلاش مردم است34 باند موادمخدر در استان البرز متلاشی شد1552کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردبیل کشف شد+فیلم

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس بیان داشت: برای آگاه‌سازی مردم به ویژه قشر جوان با انواع موادمخدر و چگونگی پیشگیری و مبارزه با آن 71 جلسه آموزشی برگزار شد.

وی ادامه داد: در یک‌ماه گذشته نیز 4 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 124 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس گفت: اجرای طرح شهید شوشتری و پاک‌سازی و توانمندسازی محلات آلوده به موادمخدر سبب افزایش رضایت‌مندی، آرامش، امنیت و امید به زندگی در مردم این مناطق شده است.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن