Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 ولی الله شجاع پوریان اظهار داشت: این جشنواره در قالب «پویش طهران تا تهران» به منظور ایجاد زمینه حضور شهروندان شهر تهران به منظور فراهم نمودن امکان مشارکت آنان در ارتقای سطح آموزه های شهروندی طراحی و راه اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در راستای مأموریت های خود نسبت به ارتقای سطح آموزه ها، فرهنگ و تأکید بر بازیابی هویت های شهروندی با ایجاد حس تعلق به حضور اجتماعی شهروندان در قالب نگاهی حمایتی از ایده ها و توانمندی های دانش آموزی، دانشجویی و عموم شهروندان فراخوان تولید و ساخت فیلم با محوریت آداب و مراتب شهروندی را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به بخش‌ها و قالب های اصلی این پویش گفت: این پویش در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن، موشن گراف، تیزر وکلیپ و نماهنگ برگزار می شود.
وی با اشاره به محورهای 7 گانه این جشنواره گفت: فیلم های شرکت کنندگان در این جشنواره باید در محورهای اصلی چون ارتقای آگاهی شهروندان از حقوق و تکالیف شهروندی، تعلق محلی، بهبود کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان، بهبود و ارتقای بهداشت روانی، سلامت جسمانی و روابط اجتماعی، ایمنی و بحران، پسماند و محیط زیست شهری، آشنایی با مهارت های اخلاق شهروندی و ارتقای اخلاق و انضباط ترافیکی تولید و ارسال شود.
به گفته شجاع پوریان، 22 محور فرعی این جشنواره نیز شامل آشنایی با اخلاق و مهارتهای زندگی در شهر، حقوق و مسئولیت های متقابل شهروندان نسبت به هم، جلب مشارکت شهروندان در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، محله محوری در فرایند توسعه متمرکز آداب و رسوم شهروندی، محلات و بقای دوام اجتماعی، بافت تاریخی و احیای آن، آشنایی با استانداردهای زندگی خوب و باکیفیت در کلانشهرها، زیبایی بصری و مبلمان شهری، روابط اجتماعی سالم، بهداشت روانی و سلامت جسمانی، خود امدادی و دیگر امدادی، پیشگیری و کاهش اثرات در مواجه حوادث و سوانح، آمادگی شهروندی در مواجه با حوادث و سوانح، زندگی ایمن، شهر ایمن، اطلاع رسانی همگانی، نگهداری، استفاده مناسب و توسعه فضای سبز شهری، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و بهداشت محیط، تفکیک پسماند از مبدأ، پاکیزگی و پیشگامی در حفظ و بهبود محیط زیست، کاهش آلودگی در فرایند استفاده از حمل و نقل عمومی، فرهنگ ایمنی با رویکرد بقای سلامت جامعه و فرهنگ ترافیک به شمار می رود.
وی، برجسته سازی موضوعات و آموزه های دارای اولویت برای مدیریت شهری در افکار عمومی و جریان‌سازی فرهنگی-آموزشی هدفمند و مدیریت شده در جهت آموزش حقوق و تکالیف شهروندی مرتبط با حوزه مدیریت شهری را از اهداف این پویش برشمرد و افزود: شرکت در پویش برای تمامی هنرمندان و علاقه مندان حرفه ای و غیرحرفه ای در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و عمومی آزاد است.
بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آثار ارسالی پس از داوری انتخاب و به نفرات برگزیده نفر دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • شهر و حیات مدنی
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم