Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 محمد سالاری در خصوص بازدید امروز خود از پروژه های سطح منطقه ۴ گفت: امروز به همراه عبدالرضا گلپایگانی - سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، مدیرکل حریم وشهردار و معاونان منطقه ۴ بازدیدی از مجموعه پروژه های منطقه ۴ شهر تهران داشتیم. این بازدید در محورهای مختلفی انجام شد که یکی از این محورها مربوط به تخلفات ساخت و ساز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه‌های غیرقانونی ساخته شده در حاشیه اتوبان بابایی اظهارکرد: از جمله این تخلفات می‌توان به مجموعه‌ای با بارگذاری قابل توجه اشاره کرد که قبل از اینکه دیوار محدوده نظامی را تخریب کنند اقدام به انجام تخلف کرده سپس دیوار را برداشته‌اند و حتی امروز از ورود مسئولان مدیریت شهری به آن مجموعه نیز جلوگیری شد اما من به سختی توانستم وارد مجموعه شوم و از آن بازدید کنم.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: یکی دیگر از تخلفات عمده آنان در مجموعه شهرک شهید بهشتی است که مجموعه ساخت و سازهای انجام شده در آنجا در دوره مدیریت شهری گذشته بدون پروانه ساختمانی و بر اساس یک توافق کتبی که در فرایند صدور پروانه و در اجرای مقررات شهرسازی و معماری جایی ندارد،‌انجام شده است. در این مجموعه برای احداث چندین برج ۱۶ طبقه موافقت گرفته شده است اما  بعد از آن مجددا به دو برج و هر کدام ۴ طبقه اضافه کرده‌اند.

وی ادامه داد: اخیرا نیز در مجموعه فضاهای  باز که در آن محدوده وجود دارد و باید برای سرانه‌های خدماتی مورد استفاده قرار می‌گرفت، اقدام به گودبرداری و فونداسیون کرده اند و قصد احداث برج دیگری را داشتند که با تلاش شهرداری منطقه فعلا متوقف شده است.

سالاری با اشاره به مجموعه رستوران‌های باغ بهشت در مجاورت پارک شیان و لویزان در پهنه فضای سبز (G) گفت: این مجموعه یکی دیگر از تخلفات این نهاد نظامی است که با نصب تابلوهای بزرگ مقیاس در معابر و بزرگراه‌ها اقدام به تبلیغات درباره آن کرده‌اند و اکنون برای مراسم مختلف استفاده می ‌ود و در هیچکدام از این پروژه‌ها حق و حقوق شهرداری تهران برای اجرای ماموریت‌های مدیریت شهری پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: در مجموعه موسوم به  ۵/۱۷ هکتاری پادگان کوهک واقع در خیابان نیروی دریایی،‌علی رغم اینکه ۵/۷ هکتار از این مجموعه باید صرفا جهت ایجاد فضای سبز مورد استفاده قرار می گرفت، یک عرصه سبز و باز را به‌صورت کامل به غرفه‌های متعدد سنگ فروشی وسنگبری تبدیل کرده‌اند که وضعیت نابهنجاری را در این منطقه سکونتگاهی ایجاد کرده است و برای این تخلفات تاکنون هیچگونه عوارضی هم به شهرداری پرداخت نشده است.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در پایان گفت: پیگیری خواهم کرد تا  در آینده نزدیک بتوانیم جلساتی را در این خصوص با ارتش داشته باشیم تا وضعیت این مجموعه تخلفات را مشخص کنیم. قطعا ما به عنوان کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در راستای ایفای نقش نظارتی خود که یکی از آن‌ها اجرای طرح تفصیلی و صیانت از مقررات شهرسازی و معماری و جلوگیری از تخلفات ساختمانی است این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و گزارش آن را به مردم و شهروندان ارائه خواهیم داد.
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخت و ساز غیرمجاز شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • مراکز هسته ای کشور در امنیت کامل هستند
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران