Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل مدافع نرگس محمدی فعال مدنی و روزنامه نگار که در زندان به سر می برد، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده موکلم روز چهارشنبه این هفته از زندان به کمیسیون پزشکی منتقل می شود تا وضعیت بیماری او بررسی شود.

محمود بهزادی راد روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به توصیه پزشکان که موکل را چندی پیش عمل جراحی کردند، منتظریم نرگس محمدی از زندان به بیمارستان منتقل شود تا تحت مراقبت های ویژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری افزود: درخواست انتقال موکلم به بیمارستان را دادیم اما دادیار می گوید باید بهداری زندان موافقت کند و بهداری نیز می گوید باید موضوع مورد موافقت دادیار قرار گیرد.

بهزادی راد با بیان اینکه دادستانی تهران هنوز به نامه اخیر موکلش در خصوص آزادی مشروط پاسخی نداده است، گفت: با توجه به وخامت بیماری موکل و طبق هماهنگی های صورت گرفته، نرگس محمدی ساعت هشت صبح روز چهارشنبه هفته جاری برای معاینه به کمیسیون پزشگی قانونی منتقل می شود تا در این کمیسیون در خصوص «عدم تحمل کیفر به خاطر بیماری» تصمیم گیری شود.

وکیل مدافع نرگس محمدی افزود: در صورتی که کمیسیون پزشکی قانونی معتقد باشد، موکلم به خاطر بیماری توانایی تحمل کیفر را ندارد، باید از زندان بیرون بیاید.

نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی است که به اتهام تاسیس کمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به 10 سال حبس قطعی محکوم شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود

پدرام پاک آیین،گفت: بیشترین افزایش تعرفه خدمات  درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان  برای سال ۱۴۰۳  صورت گرفته که اعم از هزینه های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.
 پاک آیین افزود: محاسبه  تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با  رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق  جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • صدور ۲۳۴ مجوز سقط جنین در استان کرمانشاه
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد
  • ستاره بایرن بازی آرسنال را از دست داد! (عکس)‏