Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرم منور رضوی در شب شهادت حضرت معصومه(س) غرق در ماتم و عزا است. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، همزمان با شب وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) هزاران زائر از اقصی نقاط کشور به حرم قدسی امام رئوف(ع) مشرف شدند تا وفات خواهر این امام همام را به پیشگاه مقدس ایشان تسلیت عرض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحن و سرای حرم ثامن الائمه(ع) در شب وفات حضرت فاطمه معصومه(س) یکپارچه سیاه پوش و قبل از غروب آفتاب نیز پرچم سیاه بر فراز گنبد برافراشته شد.

به همین مناسبت مراسم ویژه سوگواری بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است، که هم اکنون با قرائت زیارت امین الله آغاز و در ادامه مرثیه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه خوانی و مرثیه سرایی خواهند پرداخت؛ طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مرتضی دهشت به ایراد سخنرانی می‌پردازد و پس از آن مراسم سینه زنی و روضه خوانی دایر می‌شود.

ویژه ‌برنامه‌های وفات حضرت معصومه(س) در حرم رضوی اعلام شد40 گروه علمی پشتوانه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حرم رضوی هستندجشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود

همچنین در رواق دارالحجه، مسجد گوهرشاد، مدرسه پریزاد و رواق دارالهدایه نیز برنامه‌هایی با محوریت سوگواری وفات حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود