Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - پنج تیم بسکتبال از استان گیلان در رقابت های لیگ های نوجوانان ، جوانان، امید ، دسته اول و دسته دوم کشور حضور یافتند.

سرپرست هیات بسکتبال گیلان غروب دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: تیم های بسکتبال نوجوانان و جوانان استان با حمایت و با نام خانه بسکتبال رشت در لیگ های کشور حضور یافته که هر دو تیم نیز در دور رفت مرحله اول این مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رفیعی ادامه داد: تیم بسکتبال نوجوانان خانه بسکتبال رشت در دور رفت مرحله اول رقابت های لیگ نوجوانان کشور در اصفهان به مصاف حریفان خود رفت که در نهایت مقام دوم گروه را کسب کرد و امیدوار به صعود از این مرحله باقی ماند.
وی بیان کرد: همچنین تیم خانه بسکتبال جوانان رشت در مرحله اول دور رفت مسابقات لیگ جوانان کشور در رشت به مصاف رقبای خود رفت که توانست در پایان این مرحله در رتبه دوم گروه خود قرار گیرد تا همچنان امیدوار به صعود به مرحله دوم لیگ جوانان کشور باشد.
رفیعی اضافه کرد: در رقابت های لیگ های بسکتبال نوجوانان و جوانان کشور تیم های حاضر در هشت گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.
وی افزود: همچنین تیم بسکتبال درفک رشت به عنوان نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ امیدهای کشور حضور خواهد یافت و تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی نیز در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور مقابل رقبای خود قرار می گیرد.
رفیعی به حضور یک تیم بانوان از گیلان در لیگ های کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال بانوان راستردار نیز به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور حضور یافته و امیدواریم که این تیم نیز بتواند در این دوره از رقابت ها نتایج خوبی کسب کند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال ليگ كشور گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس