Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره کل هوشناسی استان خوزستان گفت: شدت بارش‌ها از اواخر وقت امشب تا اواسط روز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه ادامه دارد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان خوزستان اظهار داشت: از اواسط وقت امروز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان شاهد افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه تا اواسط وقت فردا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  بارش‌ها از نوع رگباری بوده و حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال غرب، غرب و بعضا مرکز پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارندگی در لرستان سبب آبگرفتگی معابر و سیلاب می‌شودفارس| افزایش 354 درصدی بارندگی در حوضه آبریز مهارلو_ بختگانکاهش بارندگی‌ها و کم‌آبی وضعیت بخش کشاورزی را در پایاب سد ستارخان بحرانی‌تر می‌کند

مدیرکل اداره کل هوشناسی استان خوزستان خاطرنشان کرد: پدیده مه با شدت و در پاره‌ای از ساعات با وضعیت ضعیف تا آخر هفته جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، ایذه با 4 درجه سانتی‌گراد و بهبهان با 24 درجه و به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند؛ نوسانات دمای هوای اهواز بین 9 و 17 درجه سانتی‌گراد است.

ستاد مدیریت بحران شهرداری مسجدسلیمان به حالت آماده باش درآمد

ادامه فعالیت سامانه موج بارش زا  از روز دوشنبه 26 آذر تا پایان روز سه شنبه 27 آذرماه همچنین بالا آمدن حجم آب  مسیل‌ها در مناطق مختلف شهری و آبگرفتگی برخی از معابر عمومی سبب شد ستاد مدیریت بحران شهرداری مسجدسلیمان با همکاری نیروهای امدادی به منظور مدیریت و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در آماده باش کامل قرار بگیرند.

ستاد مدیریت بحران شهرداری مسجدسلیمان در اطلاعیه‌ای از ساکنین مناطقی که در مجاورت مسیل ها و نقاط آبگیر قرار دارند، خواست که جهت رعایت ایمنی و جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی در زمان بارش باران از حضور و سکونت در محل‌های پرخطر خودداری و در صورت بروز هرگونه موضوع یا حادثه‌ای سریعا با سازمان آتش نشانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی بابیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه طی روز‌های آخر هفته هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • نگرانی از بروز کم‌ آبی برای سه استان در تابستان ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی