Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : صبح امروز دوشنبه 26 آذرماه 1397 قصه‌گویان برگزیده استان کرمانشاه برای رقابت در بیست‌ویکمین‌ جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به تهران اعزام شدند.

وی گفت : بر همین اساس، «فرانک حیاتی»، مربی مسوول فرهنگی مرکز شماره یک اسلام‌آبادغرب، به عنوان نفر اول جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی در منطقه دو کشور معرفی و راهی مرحله پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی افزود : قصه‌گوی دیگر برگزیده، "زهره خیراندیش" از کرمانشاه با قصه "شیرینی نمک" نیز به مرحله نهایی بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های مسابقه ملی راه یافت.

وی افزود : "فرانک سعیدی"، عضو مرکز شماره 8 کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه، با قصه "عصاره مهربانی" در بخش قصه‌گویان بخش دختران و پسران به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

فتاحی گفت : از امروز دوشنبه ۲۶ آذر ساعت ۱۱ با افتتاح نگارخانه جدیدی در مرکز به نام شهید محمدطاها،‌ شهید معصوم فاجعه تروریستی اهواز و نکوداشت مصطفی رحماندوست با حضور جمعی از مدیران و چهره‌های شاخص هنری و فرهنگی، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به طور رسمی آغاز به کار می‌کند.

وی گفت : در این دوره از جشنواره، ۵۲ قصه‌گوی بخش‌های ملی و بین‌الملل از شهرهای مختلف ایران و ۷ کشور استرالیا،‌ فرانسه، لبنان،‌ کره، افغانستان، اسپانیا و ترکیه، طی سه روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸:۰۰ با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فتاحی افزود : برگزاری کارگاه ویژه قصه‌گویی پدران و مادران، برپایی کارناوال عروسکی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی از دیگر مراسم ایام برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است .

 

 

انتهای پیام/د

قصه‌گویان برگزیده استان کرمانشاه عازم تهران شدند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما‌های کرمانشاه در شب‌های قدر تعطیل اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمد جواد کنجوری با اشار ه به اینکه سینما‌های کرمانشاه از ساعت ۱۹ امروز جمعه (۱۰ فروردین) تعطیل خواهند بود گفت: در روز‌های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب‌های قدر سینما‌های کرمانشاه تعطیل و فعالیتی نخواهند داشت.
کنجوری افزود: در روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه مطابق با بیست و دوم رمضان سینما‌ها تا ساعت ۱۹ فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله
  • مراسم احیای شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سینما‌های کرمانشاه در شب‌های قدر تعطیل اند
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار