Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@23:25:30 GMT

کودک آزاری وحشیانه پسر 9 ساله توسط پدر مهابادی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۶۵۸

رکنا: رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: دومین قربانی کودک آزاری در مهاباد به بهزیستی منتقل شد.

مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد گفت: دومین قربانی کودک آزاری در این شهرستان که پسربچه‌ای ۹ ساله است به مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی انتقال یافت.

وی افزود: این پسربچه نه ساله که به همراه پدرش در یکی از محلات این شهر زندگی می‌کرد، ازسوی پدرش که به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشت مورد آزار و اذیت قرارمی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی گفت: کارشناسان این اداره با بررسی وضعیت این کودک و تأیید کودک آزاری و مشکلات تغذیه‌ای و رفتاری وی، با دستور مراجع قضایی او را به بهزیستی منتقل کردند.

وی، با بیان اینکه مادر این پسر بچه مدتی قبل طلاق گرفته بود و وی به تنهایی با پدرمعتادش زندگی می‌کرد تصریح کرد: همسایه‌های این خانواده پیشتر گزارش‌هایی در مورد این کودک آزاری را به مرکز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی این شهرستان اطلاع داده بودند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۳ مرکز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی تماس برقرار کنند و موضوع را گزارش دهند.

مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی مهاباد دارای دو بخش پسرانه و دخترانه هر کدام با ظرفیت ۲۰ نفر است و هزینه‌های آن توسط یارانه‌های دولتی و خیران تأمین می‌شود.

مدتی قبل نیز یک دختربچه ۶ ساله در این شهرستان که توسط مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی مهاباد منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور سگ باهوش یک گاو را از مرگ نجات داد+ عکس بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت+عکس مجری سرشناس تلویزیون ایران و پیشنهاد وسوسه آمیز BBC وصدای امریکا + فیلم این زن خطرناک ترین ملکه راهزنان دنیاست +عکس کشف جسد در ماشین لباسشویی !

منبع: رکنا

کلیدواژه: کودک آزاری مواد مخدر Drugs ضرب و شتم اخبار حوادث بهزیستی پدر قربانی پسر وحشیانه عکس زن شلیک جوان همسر سرقت درگذشت مرد فیلم دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان زخم پیش رونده سالک در یک کودک ۲ ساله در اصفهان

بهاره سادات ابطحی نایینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص علت غیر معمول زخم بزرگ در پا، پیودرما گانگرنوزوم لیشمانیوز جلدی اظهار کرد: با تحقیقی که بر روی یک کودک ۲ ساله با زخم غیر معمول در ساق پا انجام گرفت، یک فرم نادر از بیماری سالک تشخیص داده شد.

وی افزود: از آنجائیکه بیماری سالک یک بیماری بومی در استان اصفهان محسوب می‌شود بنابراین شناسایی اشکال غیر معمول بیماری اهمیت زیادی دارد. یکی از فرم‌های این بیماری بروز زخم غیر معمول و گسترش یابنده در هر ناحیه از بدن مبتلایان به سالک است که به درمان‌های معمول دارویی پاسخ نمی‌دهد.

محقق و پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: در فرم معمول و مراحل اولیه بیماری سالک زخم به صورت یک ضایعه کوچک و همانند جوش ظاهر می‌شود و به مرور زمان این ضایعه تغییر و در طول زمان بزرگ‌تر شده و شبه زخم می‌شود.

وی ادامه داد: زخم سالک اگر به موقع درمان نشود نه تنها تغییر شکل می‌دهد بلکه عوامل عفونی نیز بر روی ضایعه پدیدار می‌شود.در همین راستا تلاش شد عفونت‌های میکروبی زخم این کودک ۲ ساله توسط آنتی بیوتیک و درمان‌های ضد سالک به مدت ۳ هفته درمان شود که خوشبختانه پس از ۵ ماه روند بیماری رو به بهبودی رفت این پژوهش نشان داد در مواجه با زخم‌های غیر معمول سالک لازم است علاوه بر استفاده از داروهای روتین از درمان‌های دیگر به ویژه استفاده از آنتی بیوتیک بهره گرفت.

گفتنی است سالَک یک بیماری پوستی است که بر اثر گزش نوعی پشه خاکی به انسان منتقل می‌شود و ضایعات بد شکل و عوارض اجتماعی، روحی و روانی از پیامدهای ناگوار این بیماری است؛ اصفهان از استان‌های سالک خیز کشور است.

کد خبر 6100330

دیگر خبرها

  • درمان زخم پیش رونده سالک در یک کودک ۲ ساله در اصفهان
  • همدان| کودک ۶ ساله نهاوندی در رودخانه گاماسیاب غرق شد
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد