Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@04:38:04 GMT

جزئیات درگیری امروز ایلام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۷۸۹

سرهنگ جمال موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال یک درگیری بین ۲ برادر، یک نفر از برادران بر اثر اصابت سلاح ساچمه زنی در محله شادآباد ایلام زخمی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه وضعیت فرد مجروح ، وخیم گزارش شده است، گفت: پس از تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری، بلافاصله مأموران در محل حاضر، فرد ضارب را دستگیر کردند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: اسلحه ای که در این درگیری با آن شلیک شده بود نیز کشف و ضمیمه پرونده ضارب شد.

 

مصدوم حادثه تیراندازی ایلام درگذشت
 

مصدوم حادثه تیراندازی امروز شهر ایلام درگذشت.

مصدوم حادثه تیراندازی دو برادر که ساعاتی قبل با هم به دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شده بودند به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان، دار فانی را وداع گفت و به قتل رسید.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال یک درگیری بین ۲ برادر، یک نفر از برادران بر اثر اصابت سلاح ساچمه زنی در محله شادآباد ایلام زخمی و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که در بیمارستان فوت شده است.

وی گفت: پس از تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری، بلافاصله مأموران در محل حاضر، فرد ضارب را دستگیر کردند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: اسلحه ای که در این درگیری با آن شلیک شده بود نیز کشف و ضمیمه پرونده ضارب شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمارستان تیراندازی قتل فرمانده انتظامی شهرستان فوت بیمارستان تیراندازی فرمانده انتظامی شهرستان فوت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق جنوبی ایلام تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر

                                       

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ میهن پرست اظهار داشت: از ظهر دیروز تا ساعت ده صبح امروز ۴۳ میلیمتر بارندگی در ایستگاه هواشناسی استان ثبت شده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت ماژین دره شهر ۲۵/۵، تپه حمام آبدانان ۲۳و در چهل زارعی ایوان ۲۰ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی ایلام با بیان اینکه در مدت ۳ میلیمتر بارندگی در شهر ایلام گزارش شده است اضافه کرد: این توده هواشناسی عصر امروز از استان خارج می‌شود.

میهن پرست با بیان اینکه یکشنبه هوای استان پایدار خواهد بود عنوان کرد: از عصر دوشنبه هفته جاری توده بارشی قوی وارد استان خواهد شد.  

کارشناس هواشناسی ایلام با بیان اینکه اوج بارش‌های از اواخر روز دوشنبه تا اوایل روز چهارشنبه خواهد بود مطرح کرد: در این مدت شهروندان از تردد‌های غیر ضروری و تردد در حاشیه‌ رودخانه‌ها و کوهنوردی پرهیز کنند.

گفتنی است براساس پیش بینی‌ها در فروردین ماه بارش‌های نسبتا خوبی خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • مشهد رکوردار آلودگی هوا در کشور / شهر ایلام پاک‌ترین آسمان را دارد
  • ۵ فرودگاه کشور از امروز به حالت آماده باش درآمدند
  • پروازهای امروز ایران ایر به ایلام لغو شد
  • اهداء ۱۲ مورد جهیزیه به نوعروسان چوار
  • دستگیری راننده ضارب افسر راهور در مشهد
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • دره‌شهر ایلام لرزید
  • ۶۲ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد
  • مناطق جنوبی ایلام تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر
  • آسفالت راه دسترسی به تنگه کافرین ایلام