Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:30:01 GMT

34میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های کرج پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۸۲۰

34میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های کرج پرداخت شد

کرج -ایرنا- معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 34میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا،سیروس شفقی شامگاه دوشنبه در درنشست شورای اداری بخش آسارا افزود: درسال جاری از محل اعتبارات 800میلیارد ریالی کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج بیش از 220میلیارد ریال به بخش آسارا اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اعتبار برای اجرای پروژه های مختلف در زمینه ها طرح هادی و آب شرب روستایی بوده که بیش از 60میلیارد ریال نیز برای کنترل روان آبهای بخش آسارا نیز اختصاص یافته است.
شفقی خاطرنشان کرد: گازرسانی یکی از بحث ها اصلی دربخش آسارا است که طول خط تغذیه 38 روستا و یک شهر در چهار فاز اجرایی می باشد .
وی ادامه داد: بنابراین دراجرای این پروژه مهم 15 روستای پایین دست سد در دوفازدر مرحله اجرا قرار گرفته اند.
شفقی تاکید کرد: تصدی گری بر تصمیمات حوزه آب وفاضلاب روستایی توسط یک سازمان و عدم تدوین طرح های هادی بدون حضور نمایندگان فرمانداری و بخشداری ازدیگر موضوعاتی است که باید به آنها توجه داشت.
وی یاد آورشد: بخش آسارا باید لیست مدارس نیازمند تجهیزات نوسازی را هرچه سریعتر برای هدفگذاری اعتباری اعلام کند.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اعتبار دهياري ها كرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

تین نیوز

 رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده به پروژه های بهسازی محور قم-نیزار، احداث قم-کهک، بهسازی جاده قم-آوه بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد ریال بوده است.

باقری افزود: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر طرح احداث محور قم ـ کهک به همراه تقاطع غیر همسطح ورجان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است

وی تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است و برای احداث ۱۳ کیلومتر باقی مانده و چند دستگاه پل و تقاطع حدود ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

باقری توضیح داد: عملیات بهسازی ۸ کیلومتر از محور قم ـ نیزار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و قرارداد بهسازی ۹ کیلومتر از محور قم ـ آوه با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و در انجام است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی و همچنین تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف های متمرکز وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و دو باب مدرسه شیخ آباد و ثامن الحجج با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مرحله تکمیل و اتمام پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد