Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@20:37:16 GMT

عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۸۲۵

ورناصری گفت: برای تنظیم بازار محصولات پروتئینی، دور جدید توزیع گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در بازار آغاز شده است. ناطقان: به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: برای حمایت از مصرف کنندگان در حال عرضه هر کیلوگرم تخم مرغ وارداتی با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان هستیم که سبب کاهش هزار تومانی قیمت این محصول روی هر کیلوگرم تخم مرغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین برای تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ، هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد با قیمت ۸۹۰۰ تومان توزیع می شود تا مصرف کنندگان با قیمت های مناسب این محصول را خریداری کنند.

ورناصری با بیان اینکه روزانه نزدیک ۱۵۰ تن گوشت گوسفندی گرم به بازار عرضه می شود، اظهار کرد: اکنون هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی گرم (تازه) در میادین میوه و تره بار و تعاونی های مصرف ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت تفکیکی بین ۴۸ تا ۴۹ هزار تومان است.

وی از توزیع نامحدود هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد با نرخ ۲۹ هزار تومان در بازار خبر داد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: برای سهولت دسترسی شهروندان، توزیع گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ برای رفاه حال شهروندان در سازمان میادین میوه وتره بار، ماشین های سیار در سطح میادین و فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور به شکل سهمیه ای انجام می شود.

ورناصری افزود: تولیدکنندگان صنعت طیور می توانند نهاده های مورد نیاز خود شامل ذرت و کنجاله سویا را بدون محدودیت از ادارات کل پشتیبانی امور دام استان ها خریداری و تامین کنند.

به گفته وی، تاکنون چندین محموله حمل نهاده های طیور در بندر امام (ره) ترخیص شده و تعدادی کشتی در راه است و هیچ کمبودی در تامین ذرت، کنجاله سویا و جو نداریم.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام در پایان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون تن نهاده طیور در استان ها توزیع شده که با قیمت های مصوب هر کیلوگرم ذرت یک هزار و ۱۵۰ تومان، کنجاله سویا ۲ هزار و ۲۰۰ تومان و جو یک هزار و ۱۸۰ تومان است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: مرغ منجمد ، بازار ، تنظیم بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرغ منجمد بازار تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز یکشنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار لرستان، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروه‌های مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این کارگروه معمولاً مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش‌افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آنها قطع می‌شود.

کد خبر 6097582

دیگر خبرها

  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!