Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@22:28:23 GMT

دیدار سفیر جدید ایران در کویت با امیر این کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۸۵۲

دیدار سفیر جدید ایران در کویت با امیر این کشور

سفیر جدید ایران طی مراسم رسمی در کاخ« البیان »استوارنامه خود را به« شیخ صباح الاحمد» امیر کویت تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا،در این مراسم شیخ صباح الاحمد الصباح ضمن خوشامدگویی به سفیر کشورمان در آغاز ماموریت رسمی وی گفت : ایران را به عنوان همسایه خود در منطقه می دانیم و به توسعه و گسترش همکاری سودمند با تهران علاقمند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کشورمان درکویت پس از تقدیم استوارنامه خود ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم جمهوری کشورمان به شیخ صباح الاحمد ،روابط دو کشور را دوستانه و برادرانه توصیف کرد.

محمد ایرانی خاطرنشان کرد که ثبات و امنیت منطقه از اهمیت فوالعاده ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و تحقق این امر بدن همکاری کشورهای منطقه امکانپذیر نیست.

سفیر کشورمان تاکید کرد :تهران ایمان دارد که امنیت و ثبات کشور ارتباط تنگاتنگی با ثبات منطقه به خصوص امنیت کشورهای همسایه دارد.

در این دیدار امیر کویت با تاکید بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه ابراز امیدواری کرد که در چارچوب گفتگوها مشکلات منطقه حل و فصل شود .

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امیر کویت سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوندها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

کد خبر 6085943 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره