Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@14:05:05 GMT

موج اعتراض جلیقه زردهابه مغرب رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۸۵۸

به دنبال اعتراض جلیقه زرد ها در فرانسه، شماری از کارمندان بخش های دولتی و خصوصی مغرب با پوشیدن جلیقه های زرد به خیابان ها آمده و خواستار بهبود وضعیت معیشتی و افزایش حقوق خود شدند. ناطقان:'زهیر اسقریبه' معاون رئیس اتحادیه سندیکای تکنسین های مغرب امروز به خبرگزاری آناتولی گفت: شماری از کارمندان وزارتخانه ها و نهادهای دولتی و خصوصی با پوشیدن جلیقه های زرد به خیابان ها آمدند و خواستار بهبود وضعیت معیشتی و افزایش حقوق شان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: هفته اعتراض ها از امروز در اماکن کاری با پوشیدن جلیقه های زرد آغاز شده و این روند تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

اسقریبه یادآور شد که این اعتراض ها به دنبال آن صورت می گیرد که تلاش سندیکای کارمندان برای گفت و گو با دولت بر سر بهبود اوضاع کاری، بی نتیجه ماند.

وی ادامه داد:کارمندان مغربی قرار است روزهای 19 و 20 ماه جاری (چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری) برای بهبود اوضاع معیشتی خود دست به اعتصاب ملی بزنند. منبع: ایرنا برچسب ها: جلیقه زردها ، مغرب ، اعتراض

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جلیقه زردها مغرب اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

طبق مصوبه دولت سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان تعیین شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال 1403، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران،  به تصویب دولت رسید.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت 70 میلیون تومان تعیین شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعات خوش روزه داری در مالزی 
  • زمان تعطیلی سینما‌ها در شب‌های احیا
  • تغییر زمان فعالیت سینماها در شب‌های احیا
  • زمان تعطیلی سینماهای کشور در شب‌های قدر
  • زمان تعطیلی سینماها در شب‌های احیا
  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری