Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «پاول ندود» اسطوره باشگاه یوونتوس نسبت به «بداقبالی» این تیم در قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا و برخورد با اتلتیکو مادرید، ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: یوونتوسی ها رقابت های داخلی کشور ایتالیا را با شیوه ای نوین پیگیری می کنند؛ در واقع آن ها در هفت فصل اخیر عنوان قهرمانی اسکودتو را از آن خود کرده و در حال حاضر هم پس از گذشت 16 بازی از رقابت های فصل جاری، با 8 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود، در صدر جدول یکه تازی می کنند اما از سال 1996 به بعد هرگز موفق به فتح عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن ها برای تقویت خط حمله نافذ و جذاب خود، «کریستیانو رونالدو» را از مادرید به تورین کشاندند اما «ندود»، پرسش مرتبط با جدال این تیم در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا را در حالتی توام با نومیدی پاسخ گفت.
وی در این باره اظهار داشت: خیلی خوش شانس نبودیم، اتلتیکو رقیب سختی برای مواجهه است، آن ها بیشتر از آنکه اسپانیایی باشند به سبک ایتالیایی بازی می کنند.
بازیکن اسبق تیم ملی جمهوری چک ادامه داد: آن ها خط دفاعی مستحکم و منسجمی دارند و به خوبی می دانند که چطور توپ را به خط حمله خود یعنی جایی که «آنتوان گریژمان» و دیگر مهاجمان حضور دارند، برسانند.
وی افزود: پیش بینی من، 2 بازی بسیار پایاپای با گل های کم است؛ متاسفانه به سخت ترین قرعه ممکن برخورد کردیم، اما جای نگرانی نیست.
ندود در مورد حضور رونالدو در تیم خود تصریح کرد: کریستیانو شاید مرد شماره یک رقابت های لیگ قهرمانان باشد اما مجموعه تیم، قدرتمند بوده و ما می توانیم با تکیه بر توانایی هایمان، به مرحله یک چهارم صعود کنیم.
ندود تنها بازیکن قدیمی بانوی پیر نیست که بازی مقابل اتلتیکو را دشوار توصیف کرد؛ «سامی خدیرا» دیگر کهنه کار این تیم که سابقه بازی در رئال مادرید را نیز در کارنامه دارد، در این مورد تاکید کرد: بازی کردن مقابل آن ها همیشه سخت است، چالشی حقیقی پیش رویمان قرار دارد اما ما می توانیم و مشتاقانه در انتظار آن خواهیم بود.
شبد**3991**9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پاول ندود يوونتوس ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی دورتموند روبروی این تیم قرار گرفت و در یک دیدار حساس و تماشایی با نتیجه پر گل 2-4 شکست خورد و از این مسابقات حذف شد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان دیه‌گو سیمئونه در بازی رفت با نتیجه 1-2 در خانه به پیروزی رسیده بودند و پیش‌بینی می‌شد که بتوانند در این دیدار هم برتری‌شان را حفظ کنند و بتوانند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند تا حریف پاری سن ژرمن در این بازی شوند اما این اتفاق رخ نداد. 

کوکه پس از پایان این دیدار در حالی که بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:« این باعث تاسف است چو ما تلاش بسیار زیادی در تمام طول بازی رفت و برگشت انجام دادیم اما نتیجه‌ای که به دنبالش بودیم را کسب نکردیم. 

ما در تمام طول فصل در لیگ قهرمانان خوب ظاهر شدیم اما این حذف واقعا برای ما دردناک است. همه از این اتفاق عصبانی هستیم چون می‌خواستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. این فوتبال است و می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد.»

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم