Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت در واکنش به اخباری مبنی بر «رای دیوان عدالت اداری به استرداد وجوه دریافتی غیرقانونی مدیران بیمه سلامت ایران» گفت: حکم دیوان عدالت اداری درباره آیین‌نامه استخدامی شرکت سرمایه‌گذاری بیمه خدمات درمانی بوده و این آیین‌نامه در مدیریت جدید سازمان بیمه سلامت اصلاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مباحث مطرح‌شده در خصوص حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر دریافت وجوه غیرقانونی بر اساس آیین‌نامه شرکت سرمایه‌گذاری بیمه خدمات درمانی، گفت: این موضوع مربوط به آیین‌نامه استخدامی شرکت سرمایه‌گذاری بیمه خدمات درمانی بوده و در سال ٩٥ و ٩٦ شکایتی در این رابطه در سازمان بازرسی مطرح شد و به دیوان عدالت اداری رفت، لیکن در مدیریت جدید سازمان بیمه سلامت، بخشی که مورد اعتراض سازمان بازرسی بود اصلاح و به دیوان عدالت اداری نیز ارسال شد.

وی ادامه داد: به این دلیل که موضوع در دستور کار دیوان عدالت اداری قرار گرفته بود و معتقد بودند آثار حقوقی دارد، با وجود اصلاحی که انجام شده بود، اعلام کردند که باید بررسی شود و بعد از بررسی، همان قسمت از متن قبلی آیین‌نامه ابطال شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: این موضوع مربوط به سازمان بیمه سلامت نیست و اگر کسی در گذشته وجوهی در اجرای آیین‌نامه قبلی دریافت کرده، بر اساس حکم مراجع قضایی قابل اعاده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ديوان عدالت اداري سازمان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه در راستای ماده ۴۳ قانون جمعیت و خانواده نزدیک به ۶ هزار زوج نابارور در سطح استان شناسایی شده است، اظهار کرد: از ۶ هزار زوج نابارور ۱۳۸۱ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشاندار شده‌اند.
به گفته وی اداره کل بیمه سلامت استان در حال حاضر با دو مرکز درمان ناباروری خصوصی شفا و غیر دولتی جهاد دانشگاهی جهت ارائه خدمات تخصصی سطح دوم درمان ناباروری قرارداد دارد.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: در حال حاضر دخواست و دریافت خدمات ناباروری بصورت الکترونیک در سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت انجام می‌شود.
اسد بیگی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۸ میلیارد تومان بابت اسناد خدمات ناباروری به مراکز درمان ناباروری و ۳ میلیارد تومان بابت اسناد سرپایی به زوجین نابارور پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد