Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه سطح شهر و روستایی شهرستان سنندج، دیواندره و منطقه کلاترزان فردا در نوبت صبح تعطیل است.

به گزارش تسنیم، ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی معابر، مشکل تردد، شرایط زمستانه و پیش‌بینی هواشناسی استان مبنی بر تداوم بارش‌ها، تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه سطح شهر و روستایی شهرستان سنندج و منطقه کلاترزان فردا سه‌شنبه 27 آذرماه در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ همچنین به دلیل بارش شدید برف و بنا بر تصمیم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیواندره با هماهنگی فرمانداری، تمام مدارس شهری و روستایی شهرستان دیواندره نیز فردا در نوبت صبح تعطیل است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه باران کماکان بر سر تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از فردا به تدریج شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

گفتنی است از روز پنج‌شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟