Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از بغداد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در مراسم گرامیداشت شهدای حشد الشعبی و نیروهای عراقی که در جنگ با داعش شهید شده اند شرکت کرد.

این در حالی است که برخی شبکه های عربی مغرض از جمله العربیة ، الحدث ، الشرقیه ، الغد الیوم و برخی دیگر از شبکه های مورد حمایت سعودی، سفیر ایران را به توهین به شهدای عراقی جنگ با داعش متهم کرده و تصویری مغایر با واقعیت نشان دادند که انگار سفیر ایران از احترام به شهدای عراق امتناع میکند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سفير ايران بغداد گرامي داشت شهدا داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری با بیان موفقیت‌های این رشته در ایران گفت: زمانی بود که ما آرزوی شرکت در رقابت‌هایی مثل جام جهانی را داشتیم، اما حالا شاهد روی سکو رفتن ژیمناست‌های کشورمان در این رقابت‌ها هستیم و  دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا خیرخواه در خصوص شرایط مهدی الفتی برای حضور در جام جهانی قطر اظهار کرد: خوشبختانه مهدی الفتی شرایط خوبی برای حضوری موفق در این رقابت‌ها دارد. البته ژیمناستیک رشته‌ای است که کوچک‌ترین لغزشی باعث موفق نشدن می‌شود و الفتی باید با تمرکز بالا مسابقه دهد.

وی افزود: به صورت زمینی راهی ارمنستان شدیم و خوشبختانه فدراسیون ژیمناستیک هماهنگی‌های لازم را برای اینکه در ایروان شرایط خوبی به لحاظ اسکان داشته باشیم، ایجاد کرده بود. روز گذشته هم از ارمنستان به صورت هوایی راهی قطر شدیم.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری تصریح کرد: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک توسط الفتی، شاهد یک تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران باشیم، اما اگر خدای نکرده این اتفاق رخ ندهد، فراموش نکنیم تا الان هم موفقیت بزرگی رخ داده است. همه این موفقیت‌ها نتیجه برنامه‌ریزی‌هایی است که از سال ۹۶ آغاز شد.

وی ادامه داد: زمانی بود که ما آرزوی شرکت در رقابت‌های مثل جام جهانی را داشتیم، اما حالا شاهد روی سکو رفتن ژیمناست‌های کشورمان در این رقابت‌ها هستیم و دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد.

خیرخواه در پایان خاطرنشان کرد: اگر الان در آستانه کسب سهمیه قرار گرفته‌ایم به خاطر رایزنی‌های رئیس فدراسیون ژیمناستیک بود. چون ما شرکت در جام‌های جهانی را به دلیل ثبت‌نام نکردن از دست داده بودیم، اما زهرا اینچه درگاهی همان روز که به فدراسیون بازگشت تلاش خود را برای حضورمان در مسابقات کسب سهمیه آغاز کرد و خوشبختانه این تلاش‌ها نتیجه مثبتی به همراه داشت.

منبع: ایرنا کد خبر 745467

دیگر خبرها

  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • روایت نویسنده عراقی از صبر استراتژیک و پاسخ استراتژیک ایران
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم
  • (ویدئو) ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس