Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:19:06 GMT

مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۰۲۷

مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران برگزار شد

عصر امروز در مراسمی ضمن تقدیر از زحمات محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران، انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار جدید تهران معرفی شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مراسم معارفه انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران و تودیع محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران عصر امروز با حضور سردار حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران، پیروز حناچی شهردار و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و دیگر مسئولان کشوری و استانی در سالن شهدای مدافع حرم استانداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران با اشاره به اینکه از خرداد سال 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی توفیق داشتم در محضر علمای بزرگ و اساتید و همه کسانی که راه درست زیستن را نشان دادند قرار بگیرم اظهار داشت: از لحظات نخست پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57  متعهد شدم تا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمترین هزینه کار و فعالیت کنم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار شهردار تهران و معاونانش در جلسات استانداری تهران حضور یافتند افزود: اعضای شورای تأمین استان حتی در 7 روز هفته تا نیمه‌های شب در جلسات بودند و مسائل به خوبی تدبیر و تصمیماتی جدی در استان گرفته شد.

استاندار سابق تهران ببان کرد: 60 شورا، کمیته و کارگروه توسط استاندار و معاونانش مدیریت می‌شود که با تشکیل به موقع این شوراها و تصمیم‌گیری درست و اجرای به موقع تصمیمات از سوی مدیران استان بسیاری از مشکلات مرتفع شد.

 مقیمی با اشاره به اینکه 55  درصد درآمد کشور از طریق استان تهران تأمین می‌شود گفت: 18 درصد جمعیت کشور و بیشترین مسائل سیاسی و امنیتی در استان تهران وجود دارد؛ از این‌رو استاندار تهران غیر از اعضای دولت باید نخستین شخصی باشد که با وزرا و رئیس‌جمهور و معاون اول وی ارتباط یافته و در جلسات آن‌ها حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: در این مدت سند توسعه استان تهران تهیه شد که بسیار ارزشمند است و برای اجرای آن استاندار نیاز دارد تا تعامل بیشتری با دولت داشته باشد ضمن اینکه حل مشکلات استان تهران با محوریت فرمانداران قابل تحقق است ضمن اینکه بخش خصوصی نیز باید فعال شود تا قدم‌های بزرگی جهت رفع مشکلات استان تهران برداشته شود.

استاندار تهران را بیشتر بشناسیم"بندپی" استاندار جدید تهران شدمراسم معارفه استاندار تهران با حضور معاون وزیر کشور برگزار می‌شود

در ادامه این مراسم انوشیروان محسنی بندپی استاندار جدید تهران نیز با اشاره به اینکه استان تهران بزرگ‌ترین شهر اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در کشور است اظهار داشت: نقش استاندار هماهنگی، وحدت، هم‌افزایی و انسجام‌بخشی به امور توسعه‌ای در هر استان است.

وی بیان کرد: در استان تهران صف و ستاد با هم آمیخته شده است اما در دوره جدید استانداری تهران تفکیک صف و ستاد را باید شاهد باشیم که همین انتظار را از هیئت دولت نیز داریم.

استاندار تهران در پایان با اشاره به بهره‌گیری از نظرات مشورتی استاندار سابق خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران باید با استاندار جهت توسعه استان همراه باشند و بیش از آن که با وزرا همکاری کنند با استاندار همراه باشند.

انتهای پیام/

R7840/P1336/S6,60/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم