Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از تلويزيون الميادين؛ ارتش و کمیته های مردمی یمن با چهار موشک زلزال-1 محل تجمع نیروهای ائتلاف سعودی را در شرق شهر الخوبه در استان جیزان سعودی هدف قرار دادند.
 توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنين مواضع نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی را در شرق منطقه مرزی کوه الدود در استان جیزان سعودی هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، نیروهای یمنی دو حمله پرحجم متجاوزان سعودی را که در منطقه مرزی میان عسیر و صعده انجام شد ناکام گذاشتند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يمن الميادين ارتش کميته موشک الخوبه جيزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی اردن بعد از گزارش‌ها درباره کمک نظامی به تل‌آویو

اردن بعد از گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره ادعا‌های کمک این کشور به ارتش اسرائیل برای رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه، می‌گوید این کشور با هر چیزی که امنیتش را به خطر بیندازد، مقابله خواهد کرد.

به گزارش فارس، دولت اردن، صبح امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که نیرو‌ها و دستگاه‌های امنیتی این کشور با هر چیزی که امنیت و تمامیت ارضی این کشور را به خطر بیندازد، مقابله خواهند کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی اردن (پترا)، «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه این کشور نیز اعلام کرد تمام گام‌های لازم برای محافظت از امنیت و حاکمیت اردن اتخاذ خواهد شد.

او در ادامه گفت که تداوم تجاوزات به غزه، امنیت و ثبات منطقه و جهان را به خطر می‌اندازد و متوقف‌سازی تنش‌ها یک ضرورت است.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که برخی رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز خبر دادند اردن در رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های شلیک‌شده از ایران در کنار آمریکا، انگلیس و فرانسه به ارتش اسرائیل کمک کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل، صبح امروز، رسما اعلام کرد که فرانسه در رهگیری عملیات ایران به اسرائیل کمک کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در پاسخ به حمله اخیر رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق با ده‌ها موشک و پهپاد پایگاه‌های ارتش اسرائیل را مورد حمله قرار داد.

منابع خبری با انتشار تصاویری از اصابت موشک‌های بالستیک سپاه به پایگاه نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

دیگر خبرها

  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل/ در دقیقه۹۰ از برنامه حوثی ها مطلع شدیم
  • روایت معاریو از آمادگی یمنی‌ها برای پاسخ به واکنش اسرائیل
  • تبریک کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به ایران
  • واکنش رسمی اردن بعد از گزارش‌ها درباره کمک نظامی به تل‌آویو
  • واکنش اردن به گزارش‌ها درباره کمک نظامی این کشور به تل‌آویو
  • اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد
  • فیلم‌های اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران به مناطق اشغالی
  • گزارش "واشنگتن‌پست" از توان نظامی ایران