Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در آستانه تورنمنت‌های بزرگ زمان بزرگترین تهدید برای بازیکنان مصدوم است و آنها علاوه بر درمان آسیب‌دیدگی باید بتوانند به شرایط ایده‌آل بدنی برای یک تقویم فشرده برسند.

 

مربیان درباره این بازیکنان نمی‌توانند خیلی ریسک کنند و در فهرست نهایی نام تعداد زیادی از آنها را قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش هم بعید است در فهرست 23 نفره‌اش چند بازیکن ناآماده قرار دهد، چرا که ممکن است در میانه تورنمنت دستش خالی بماند. در فرمت جدید جام ملت‌های آسیا مرحله گروهی برای تیم ملی نسبتا آسان است و در صورتی که بازیکنی کلیدی مثل جهانبخش به موقع نرسد، کی‌روش می‌تواند تا شروع مرحله حذفی هم به او زمان بدهد، هر چند همیشه ریسک تشدید مصدومیت وجود دارد.

 

سرمربی تیم ملی در جام جهانی روسیه حاضر شد این ریسک را درباره اشکان دژاگه بپذیرد و برای فهرست نهایی او را به قلی‌زاده ترجیح داد، ولی در نهایت این هافبک باتجربه به شرایط بازی نرسید و در هیچکدام از سه بازی مرحله گروهی نتوانست به تیم ملی کمک کند.

 

کی‌روش برای این تورنمنت با این سوال اساسی و تکراری روبروست: انتخاب نام‌های مشهور یا آلترناتیوهای آماده؟ تعدادی از لژیونرها قرار است بعد از اردوی قطر به تمرینات اضافه شوند و اولویت سرمربی پرتغالی هستند، ولی او ممکن است در صورت ناآمادگی قید حضور آنها را بزند و به گزینه‌های جانشین اعتماد کند.

 

تیم ملی با هدف قهرمانی به امارات می‌رود و برای رسیدن به قله باید هفت بازی را پشت سر بگذارد. در این مسیر طولانی و سخت کی‌روش نیاز به بازیکنانی دارد که تا روز آخر او را تنها نگذارند. بهترین اتفاق برای مربی پرتغالی این است که مصدومیت ستاره‌هایش برطرف شود و بتواند با تمام قوا در جام ملت‌ها شرکت کند، در غیر اینصورت شاید مجبور شود تعدادی از بازیکنان اصلی را پای پلکان هواپیما خط بزند.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا بازیکنان تیم ملی لیست تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا

به گزارش "ورزش سه"، جرج کرتو سرمربی رومانیایی والیبال اسلوونی اسامی بازیکنان خود را جهت شرکت در لیگ ملتهای والیبال مشخص کرد که تمامی ستاره های این تیم همانند دیگر تیم ها حضور دارند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست ها:

پاسورها: گرگور روپرت، دژان وینچیچ، اوروش پلاسینشیچ، ناژدیچ و پرنوش

قطر پاسورها:تونچک اشترن، نیک موجانوویچ و شِشِک

سرعتی‌زن ها: یان کوزامرنیک، آلن پاژنک، جانز کرزیچ، ساشو اشتالکار، سوهادولنیک و کرزیچ

دریافت کننده ها:تاین اورنات، کلمن چبول، روک موزیچ، زیگا اشترن، روک براچکو، ماتی کوک، شن و ماروت

لیبرو ها: یانی کواچیچ، اوربن تومان و اوکروگلیچ

تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی با اسلوونی بازی ندارد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!