Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: پژوهش در مدیریت شهری با اهمیت است، بنابراین باید به سمت پژوهشها و مطالعات علمی حرکت کنیم تا بدین ترتیب هزینه های شهر کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز (26آذر) در چهل و پنچمین جلسه علنی شورای شهر گفت: درگذشت سردار منصوری، فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه شمال‌شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسیلت می گویم سهم سردار منصوری در ایجاد امنیت برای مردم استان چشمگیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین 24 آذرماه سالروز صدور فرمان  8‌ماده‌ای امام خمینی(ره) در سال 1361 بود که این فرمان به منظور حفظ و رعایت حریم خصوصی مردم داده شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به هفته پژوهش و این که امروزه در این زمینه با کمبود منابع مواجه هستیم افزود:پژوهش در مدیریت شهری با اهمیت است، بنابراین باید به سمت پژوهشها و مطالعات علمی حرکت کنیم تا بدین ترتیب هزینه های شهر کاهش یابد. تحقیقات باید به سمت فعالیت های کاربردی سوق پیدا کند.

 

حیدری با بیان این که مدیران ارشد کشوری باید به بخش حمل و نقل در حوزه اقتصادی و توسعه صادرات توجه ویژه‌ای داشته باشند تصریح کرد: این قشر زحمتکش در برهه های مختلف زمانی خدمات بی‌بدیلی به مردم و نظام و انقلاب ارائه کرده اند؛ خشونت و افراطی‌گری مصیبتی است در خاورمیانه شاهد آن هستیم. و من از دولت یازدهم به خاطر پیشنهاد ثبت این روز در سازمان ملل تشکر و قدردانی می کنم.

 

وی ادامه داد: شب یلدا جزو کهن‌ترین آیین هایی بوده که از دوران ایران باستان به یادگار مانده است؛ در این شب از حضور در کنار مردم محروم و افراد ضعیف جامعه غافل نشویم، از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز برای پیش‌بینی برنامه های مختلف، بویژه در مناطق محروم تشکر و قدردانی میکنم.

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ایران تجلیل از پژوهشگران هرمزگان پژوهش خبرگزاری شبستان سیدعباس صالحی یمن دولت پاییز رئیس شورای اسلامی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد

تین نیوز

یک کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در استان خراسان رضوی، کیف گمشده حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی را به فرودگاه برای پیدا کردن صاحبش تحویل داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روز گذشته یکی از کارگران سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به نام «حسین دشتوان» در حالی که مشغول شیف کاری خود با همکاران بود، با یک کیف حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی مواجه شد.

بنا بر این گزارش، این کارگر بلافاصله کیف را از روی زمین برداشته و با هماهنگی مدیران سالن و دوربین های مدار بسته را برای پیدا کردن صاحب اصلی اش کنترل کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش واقعی محتویات این کیف حدودا ۷۲ میلیون تومان بر آورد می شود ودر حال حاضرمسئولان فرودگاه بدنبال شناسایی صاحب کیف گمشده هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد
  • ابلاغ اولویت‌های پژوهش و فناوری چهار سال آینده شورای عالی عتف