Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار بخشی از گفت‌وگوی خود در نشست بین‌المللی دوحه، توهمات دوازده‌گانه مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا برای مذاکره با ایران را یادآور شد و بار دیگر نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری، با انتشار بخشی از ویدئو گفت‌وگوی خود در نشست بین‌المللی دوحه، در پاسخ به اتهام دخالت‌ ایران در امور منطقه و حضور جمهوری اسلامی در سایر کشورها عنوان کرد: این آمریکاست که در امور منطقه دخالت می‌کند؛ چراکه ما خود در منطقه حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه خودمان است. هر آنجا که ما در آن نیرو یا مشاوران نظامی داریم، به دعوت دولت خود آن کشور صورت گرفته است. آیا آمریکا نیز می‌تواند چنین ادعایی کند؟

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره دوازده شرط مایک پمپئو برای مذاکره با ایران اظهار کرد: ما قطعا با هرکس که "دوازده شرط برای مذاکره" تعیین کند – آن هم پس از نقض قطعنامه‌ شورای امنیتی که خودشان حامی آن بوده‌اند - مذاکره نمی‌کنیم. اگر قرار باشد برای طرفی شرط تعیین شود، این آن‌ها هستند؛ چراکه باید کمتر قانون‌شکنی کنند. از آن‌ها نمی‌خواهم قانون‌مند شوند، چراکه این امری غیرممکن است. تنها می‌خواهم کمتر قانون‌شکن باشند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست آمریکا ایران ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یعثوب نژاد محمد گفت: بیمه اجباری مجدد شاغلین فصلی و ساکنین شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر که از مزایای درمان روستایی و عشایری استفاده کرده و زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بیمه هستند، نزد سازمان تامین اجتماعی لازم نیست.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در پانزدهم اسفندماه ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده که متاسفانه تاکنون به اجرا گذاشته نشده است.

او با اشاره به رفع قوانین مخل کسب و کار در استان افزود: از ۷۰ مورد قوانین مخل کسب و کار ۲۱ مورد در سال گذشته شناسایی شد که از این تعداد ۱۷ مورد مصوب و مابقی نیز قرار است تا آخر اردیبهشت ماه امسال تسهیل و به استان ابلاغ شود.

نژاد محمد با بیان اینکه تاکنون ۳۳ هزار و ۴۵۶ مجوز کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها در این استان صادر شده است، گفت: ۵۲ هزار و ۸۰۶ درخواست صدور مجوز کسب و کار در استان در درگاه ملی مجوزها ثبت شده بود که از این تعداد تاکنون ۳۳ هزار و ۴۵۶ مجوز صادر شده است.

او تصریح کرد: علاوه بر این ۲ هزار و ۹۰ متقاضی از درخواست خود انصراف داده، ۴۴ درخواست باطل و مابقی درخواست‌ها هم در مرحله استعلام، تایید و تکمیل مدارک برای صدور مجوز است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: ۸۱ درصد مجوزهای صادر شده در این استان در بازه زمانی مقرر در درگاه ملی مجوزها و ۱۹ درصد خارج از مهلت قانونی مقرر صادر شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • اشتباه مجدد رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران واکنش شدیدتری به همراه خواهد داشت
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد