Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: تردد در گردنه مایین بلاغ در 35 کیلومتری این محور به علت بارش برف و کولاک و یخبندان، بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

سروان بابک رضا نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه برای تردد در این محور به طور حتم زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: گردنه مایین بلاغ در محور تکاب - شاهین دژ هم اینک لغزنده بوده و در ساعت های پایانی شب نیز یخبندان این محور را فرا می گیرد و لازم است شهروندان از تردد شبانه در این گردنه سخت گذر خودداری کنند.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب ادامه داد: عصر امروز چند دستگاه خودرو سواری در این محور که فاقد زنجیر چرخ بودند با امدادرسانی ماموران پلیس راه به زنجیر چرخ مجهز شده و قادر به حرکت شدند.
سروان رضانژاد با بیان اینکه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در این محور جلوگیری می شود، افزود: تردد خودروهای سنگین از جمله کامیون و تریلی و وانت بار، سواری پیکان، پژو روا و آردی در گردنه مایین بلاغ تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شده است.
وی گفت: به تمامی رانندگان توصیه می شود قبل از حرکت و تردد در جاده های برفی ضمن بازدید وسیله نقلیه خود از جهت فنی از جمله چراغ ها، آب رادیاتور و آبپاش، از سالم بودن برف پاک کن و بخاری خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی، پتوی گرم و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بارش برف از صبح امروز تکاب را فراگرفته است؛ راه دسترسی این شهرستان سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.
7514/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جاده تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه گردنه تته بین شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد استان کردستان قرار دارد، گفت : این گردنه محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهر‌های نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

وی با بیان اینکه همه ساله به دلیل بارش سنگین برف این گردنه چندین ماه از سال پوشیده از برف بوده و مسدود می‌شود، افزود: با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی در آن وجود ندارد و معمولا بازگشایی آن به اوایل بهار سال آینده موکول می‌شود.

وی با بیان اینکه این گردنه امسال هم حدود پنج ماه مسدود بود، اظهار کرد: ارتفاع برف در این گردنه نزدیک به پنج متر بود که در برخی نقاط تا هشت متر هم می‌رسید.

وی از آغاز عملیات برف‌روبی این گردنه از ۱۴ فروردین امسال خبر داد که تا روز گذشته (پنجم اردیبهشت) بدون وقفه ادامه داشت و افزود: بالغ بر ۵۴۰ هزار مترمکعب برف در این محور برداشته شد.

کهریزی از طول ۲۱ کیلومتری گردنه تته یاد کرد که ۱۷ کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی استان کرمانشاه و مابقی در استان کردستان قرار دارد و یادآور شد: اکنون با تلاش عوامل راهداری تمام مسیر ۲۱ کیلومتری این گردنه باز است و در بازگشایی قسمتی که در محدوده استان کردستان بود همکاری کردیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد