Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط امروزی شیوه های سنتی تکریم ارباب رجوع پاسخگو نیست؛ گفت: شهرداری باید تحولی بنیادی در سیستم پاسخگویی خود ایجاد کند.

مرتضی علیخانی شامگاه دوشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار بناب افزود: مردم باید به تمام بخش های خدمات شهری دسترسی داشته باشند و مسئولان باید از انتقاد مردم استقبال کنند و زمان طرح انتقاد باید لحظه خوشحالی مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه سیستم های جدید این امکان را فراهم نموده که مردم را تکریم کنیم؛ اعلام کرد: زیرساخت های لازم برای تبدیل شهرستان بناب به شهر هوشمند فراهم است.
فرماندار بناب نیز در آیین تکریم و معارفه شهردار بناب، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را یکی از برنامه های اساسی شهردار جدید اعلام کرد و گفت: تعامل شهرداری با مردم موجب خواهد شد که تحولات چشمگیری در سطح شهر اتفاق بیفتد.
امین رفیعی با اشاره به تخصیص5/10 میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به شهرداری بناب در سال 96، گفت: امسال نیز تا این لحظه افزون بر 8 میلیارد تومان از این محل به شهرداری بناب پرداخت شده است.
وی با تایکد بر اینکه شهردار جدید باید جلب اعتماد مردم به شهرداری را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهد، اضافه کرد: اگر این بخش تقویت نشده و جلب اعتماد عمومی مردم به شهرداری فراهم نشود، در صورت وجود اعتبار نیز شهرداری در اجرای طرح های خود با مشکل روبرو خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر بناب نیز یادآوری کرد: شهرداری یک سازمان مردمی است به صورتی که شوراهای اسلامی با رأی مردم و شهردار با رأی شورای اسلامی شهر انتخاب می شوند و باید تلاش شود بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
محمدباقر ولایی با اشاره به مشکلات شهرک ولی عصر(عج) بناب، مساعدت مسئولان برای ارتقای ناوگان حمل و نقل این شهر را خواستار شد.
وی با اشاره به وجود محلات متعدد به عنوان بافت فرسوده در سطح شهر بناب، از مسئولان استان آذربایجان شرقی خواست با تشکیل شورای مسکن استان در بناب و بازدید میدانی از محلات بافت فرسوده با اختصاص اعتبارات لازم در راستای اصلاح بافت فرسوده این شهر قدم بردارند.
شهردار جدید بناب نیز در این آیین به نبود سیستم مدیریت واحد شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مدیریت واحد شهری در کشور عملیاتی نشده است، از این رو باید به سمت مدیریت هماهنگ شهری رفته و با همگرایی کارها را پیش ببریم و بدون حاشیه سازی در مسیر مشخص حرکت کنیم.
محبوب تیزپاز اعلام کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی این شهر و وجود زمینه در بحث سرمایه گذاری تلاش خواهیم کرد فضای واحد و منسجمی را جهت سرمایه گذاری در طرح های شهرداری فراهم کنیم و با ایجاد درآمد پایدار فضای امن و امنیت لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنیم .
بر پایه این گزارش، در این جلسه از خدمات نادر داوودی شهردار سابق و حسن قلی پور سرپرست شهرداری بناب تقدیر و محبوب تیزپاز به عنوان شهردار جدید معرفی شد.
محبوب تیزپاز متولد 1346 پارس آباد مغان و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری و شهرسازی است که از امروز به صورت رسمی بر منصب شهرداری بناب تکیه کرد.
شهردار بناب سابق بر این پست شهرداری پارس آباد، مشکین شهر، سراب، میانه، خوی و منطقه 8 شهرداری تبریز را در کارنامه خود دارد و در دوران مسئولیت وی در شهرداری سراب به عنوان یکی از سه شهردار برتر در زمینه گردشگری از سوی وزارت کشور انتخاب شده است.
تیزپاز روز پنجم آذرماه جاری با 7 رأی اعضای شورای اسلامی شهر بناب از بین 9 گزینه معرفی شده به عنوان شهردار بناب انتخاب و از امروز نیز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري شهرداري بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳، توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ اظهار کرد: بودجه شهرداری منطقه شش تبریز در سال جاری مبلغی افزون بر یک هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده که با توجه به اهمیت پروژه‌های عمرانی، ۷۰ درصد این بودجه به پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته است.

وی با اشاره به پروژه بهسازی ورزشگاه شهرک شهید دکتر بهشتی تبریز افزود: امروز شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه هستیم و هم‌اکنون نیز چمن مصنوعی برای این ورزشگاه خریداری شده است و در مرحله نصب قرار دارد.

شهردار منطقه شش تبریز با اشاره به مسیرگشایی مسیرهای ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران، خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد فاز نخست این مسیرگشایی به طول سه کیلومتر آسفالت‌ریزی شده است و مابقی این مسیر هفته‌های آینده تکمیل خواهد شد.

جان‌فشان نوبری با اشاره به اهمیت ویژه شهرداری این منطقه بر بهسازی پیاده‌روها، تاکید کرد: سال گذشته پیاده‌روسازی از سمت خطیب به طرف نصف‌راه انجام شد و امسال نیز نصف‌راه به رسالت، راه‌آهن به خطیب و پیاده‌روهای قراملک مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرحله مطالعات و طراحی محوطه‌سازی و پیاده‌رو میدان تاریخی راه‌آهن به اتمام رسیده است و امیدوارم مراحل عملیاتی این پروژه از خرداد امسال آغاز شود.

شهردار منطقه شش تبریز با اشاره به پروژه‌های زیست‌محیطی این منطقه، تاکید کرد: ۶۰ درصد مراحل بهسازی کانال ایلی سو و کانال رود به اتمام رسیده است و امیدوارم اقدامات عمرانی این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

جان‌فشان نوبری با اشاره به افزایش خدمات محله‌ای در سطح منطقه، تصریح کرد: خدمات محله‌ای در سطح منطقه به ویژه در آناخاتون و الوار با قدرت در حال انجام است و پروژه‌های مهمی از جمله پارک شهر دوستدار مادر و کودک در آناخاتون، بهسازی پارک فعلی آناخاتون و لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی معابر این محلات در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه شش تبریز ۲۶ درصد محدوده کل تبریز را شامل می‌شود، ادامه داد: واحد محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این منطقه در طول هفت ماه گذشته، پنج مورد عملیات ضربتی آزادسازی و اعاده به حالت اولیه ساخت و ساز در محلات آناخاتون و اوغلی را داشتند.

شهردار منطقه شش تبریز گفت: با توجه به این مسئله حدود ۵۰ هزار مترمربع از اراضی شهرداری منطقه شش تبریز آزادسازی شد؛ بنا بر این از شهروندان درخواست می‌شود قبل از خرید و فروش ملک در این مناطق از شهرداری منطقه در خصوص راستی آزمایی آن استعلام کنند.

جان‌فشان نوبری با اشاره به نهضت آسفالت اشاره کرد و گفت: بودجه آسفالت شهرداری این منطقه در سال ۱۴۰۱، ۲۰ میلیارد تومان با ۱۲ هزار تن آسفالت و در سال ۱۴۰۲، ۸۰ میلیارد تومان با ۴۶ هزار تن آسفالت بود که امسال نیز ۱۵۰ میلیارد تومان با ۱۰۰ هزار تن آسفالت خواهد بود که امیدواریم شاهد تحول اساسی در منطقه باشیم.

وی ادامه داد: آسفالت‌ریزی اساسی مسیرهای سه راهی فرودگاه تا مایان و راه‌آهن تا نصف راه و خطیب تا راه‌آهن در اولویت کاری این معاونت قرار گرفته است.

کد خبر 745347

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم