Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در نظر دارد رأی‌گیری به تعویق افتاده در پارلمان بر سر لایحه بریگزیت خود را در هفته‌ای که از چهاردهم ژانویه آغاز می‌شود،‌ برگزار کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس در مجلس عوام این کشور اظهار کرد: بسیاری از اعضای این مجلس این نگرانی را دارند که ما باید هر چه سریع‌تر تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر انگلیس ادامه داد: در نظر داریم به روند مناظره‌ها درباره بریگزیت در هفته‌ای که از هفتم ژانویه آغاز می‌شود، بازگردیم و رأی‌گیری را در هفته پس از آن برگزار کنیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته نخست‌وزیر انگلیس، رأی‌گیری بر سر لایحه بریگزیت قبل از ۲۱ ژانویه برگزار خواهد شد.

اظهارات ترزا می در حالی مطرح شد که جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر این کشور او را مورد انتقاد قرار داد و گفت، اگر نخست‌وزیر انگلیس مسئولیت‌پذیر می‌بود، باید لایحه خود را این هفته در پارلمان به رأی می‌گذاشت.

او خاطرنشان کرد، به تعویق انداختن رأی‌گیری بر سر لایحه بریگزیت در مجلس عوام هیچ دلیل منطقی نداشته است.

رهبر حزب کارگر انگلیس گفت، ترزا می موفقیت خاصی نداشته و صرفاً انگلیس را دچار یک بحران ملی کرده است و این در حالی است که ادعا می‌کند پیشرفت داشته است.

از سوی دیگر، نخست‌وزیر انگلیس گفت که دولت باید آمادگی شرایط مربوط به عدم توافق بر سر بریگزیت را داشته باشد و در این راستا مجلس عوام فردا (سه‌شنبه) این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوراهی سخت تیک‌تاک در آمریکا

ایتنا - مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب کرد که تیک تاک را برسر دوراهی قرار می دهد. این شرکت باید تصمیم بگیرد از شرکت مادر چینی خود (بایت دنس) جدا یا از بازار آمریکا خارج شود.
مقامات آمریکا و کشورهای غربی از مدتی قبل درباره محبوبیت تیک تاک میان جوانان هشدار داده و ادعا کرده بودند چین با استفاده از اپ مذکور از کاربران سواستفاده می کند. این در حالی است که اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه فقط در آمریکا ۱۷۰ میلیون کاربر دارد.

به گزارش ایتنا از مهر، منتقدان این اپ همچنین ادعا می کنند تیک تاک تابع دولت چین و مجرای گسترش تبلیغات آن است. البته دولت و شرکت این ادعاها را رد می کنند.

در هر حال لایحه مذکور ممکن است به اقدامی نادر منجر شود و تیک تاک را از فعالیت در بازار آمریکا محروم کند. قرار است هفته آینده مجلس سنا درباره آن رای گیری کند. پیش از این نیز جوبایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرده بود چنین قانونی را در صورت تصویب امضا می کند. او در اوایل ماه جاری میلادی در یک گفتگوی تلفنی با شی جینپینگ رییس جمهور چین نیز نگرانی های خود درباره تیک تاک را تکرار کرده بود.

تیک تاک بلافاصله پس از تصویب لایحه در مجلس اعتراض کرد. براساس لایحه مذکور بایت دنس باید تیک تاک را ظرف یک سال بفروشد و در غیر اینصورت از فروشگاه های اپلیکیشن اپل و گوگل حذف خواهد شد.

ماه گذشته مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای مشابه درباره تیک تاک تصویب کرد اما سرنوشت لایحه در سنا معلق ماند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا
  • دوراهی سخت تیک‌تاک در آمریکا
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌ تاک در آمریکا
  • دست رد انگلیسی‌ها به درخواست نتانیاهو علیه سپاه