Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، در حالی که طرف‌های درگیر در استان الحدیده خود را آماده اجرای توافق آتش‌بس از بامداد سه‌شنبه (فردا) می‌کنند؛ درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، شاهدان محلی گفته‌اند که صدای انفجارها مناطق جنوبی الحدیده را می‌لرزاند و بیم آن می‌رود تا درگیری‌ها به مناطق مسکونی سرایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«کمال عبدالغنی» از ساکنان منطقه «7 ژوئن» در جنوب شهر الحدیده به آناتولی گفته است که از شدت صدای انفجارها، پنجره‌ها را باز نگه داشته تا شیشه‌های آن نشکند. به گفته‌ی او درگیری‌ها از ساعت 10 شب گذشته آغاز و برای ساعاتی در صبح امروز متوقف شد و دوباره از سر گرفته شده است.

امروز خبری از جنگنده‌ها و بمباران هوایی نبود و نیروهای یمنی و عناصر وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی با سلاح‌های نیمه سنگین و توپخانه به شدت مواضع یکدیگر را گلوله‌باران کردند.

به گزارش شبکه المسیره، عناصر ائتلاف سعودی به وسیله توپخانه مناطق مسکونی جنوب الحدیده را گلوله‌باران کردند که موجب زخمی شدن چهار نفر از جمله یک کودک شد. یک گلوله خمپاره نیز به یک کارخانه مواد غذایی برخورد کرد که موجب آتش گرفتن این کارخانه شد.

طبق توافق امضاء شده میان هیأت عازم از صنعاء و هیأت عازم از ریاض به مذاکرات استکلهم سوئد در روز پنج‌شنبه هفته گذشته، آتش‌بس در شهر الحدیده و بنادر الحدیده ، الصلیف و رأس عیسی از بامداد فردا (سه‌شنبه) باید آغاز شود و دو طرف نیروها و تجهیزات خود را از این مناطق بیرون ببرند.

سازمان ملل ناظر بر این آتش‌بس خواهد بود و قرار است کمیته مخصوص عقب‌نشینی نیروها، روند التزام طرفین به آتش‌بس را به صورت هفتگی در اختیار دبیرکل سازمان ملل قرار دهد و او هم به شورای امنیت گزارش دهد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!