Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@04:16:30 GMT

کشف تریاک از چمدان 2 مسافر توسط ماموران گمرک

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۲۳۸

رکنا: ماموران گمرک از چمدان دو مسافر خروجی ۱۶ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

به گزارش رکنا، ماموران گمرک بازرگان در ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه اقدامات کنترلی چمدان دو مسافر خروجی را به کمک ایکس ری پالتی انجام و در جریان کنترل اسکن به محتویات بدنه چمدان‌ها مشکوک می‌شوند. ماموران گمرک با بررسی چمدان‌های دو مسافر خروجی در نهایت ۱۶ کیلو گرم تریاک کشف کردند که بررسی‌های بعدی نشان داد این چمدان‌ها متعلق به شاگردان یک دستگاه اتوبوس خروجی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، این مقدار تریاک در داخل چمدان‌ها با لفاف پوشش داده شده بود که ماموران گمرک با استفاده از ایکس ری پالتی (چمدانی) این مقدار مواد مخدر Drugs را کشف کردند.

گفتی است که گمرک بازرگان در مرز ایران و ترکیه قرار دارد و روزانه هزاران مسافر و وسائط نقلیه از آن تردد می‌کنند که ماموران گمرک با دقت و هوشیاری و همچنین استفاده از تجهیزات کنترلی به صورت شبانه روزی نسبت به انجام کنترل‌های لازم اقدام می‌کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم رقص همسر رئیس جمهور سابق با بازیگر مشهور جنجالی شد+عکس اولین واکنش نماینده مجلس به انتشار فیلمی که آبرویش را برد+ عکس کودک آزاری وحشیانه پسر 9 ساله توسط پدر مهابادی بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس چرا ازدواج دختر رئیس جمهور ایران در بی خبری برگزار شد؟ خودکشی تلخ زوج جوان در نارمک / زن آرایشگر به خاطر شوهر صیغه ای خودکشی کرد اعتراف تهیه‌ کننده سرشناس درباره ارتباط غیراخلاقی با بازیگر زن معروف امریکایی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر Drugs اخبار حوادث گمرک ماموران چمدان تریاک مسافر عکس زن شلیک جوان همسر سرقت درگذشت مرد یک زن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس

نادیا زکالوند: آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخوردهای متعددی گرفته است.

بیشتر بازخوردها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشارهایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897281

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس