Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:50:27 GMT

170 میلیون اسکناس ۱۰ هزار تومانی در تهران تقلبی بود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۲۴۱

170 میلیون اسکناس ۱۰ هزار تومانی در تهران تقلبی بود

رکنا: رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره جاعلان اسکناس و سارقان لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: این متهمان به ۸۰ فقره جعل، سرقت لوازم داخلی خودرو و ... اعتراف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد اختیاری اظهار داشت: پرونده‌ای با موضوع سرقت Stealing لوازم داخل خودرو از کلانتری ۱۲۸ تهران نو به پایگاه ششم پلیس Police آگاهی پایتخت ارجاع که در آن متهم به سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودرو متهم علاوه بر کشف اموال مسروقه، ۱۲ دستگاه گوشی همراه، ۹ قطعه اسکناس جعلی ۵ هزار تومانی و تعدادی مدارک هویتی نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در استعلام انجام شده، به دست آمد که خودرو سارق مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در استان قم است، ادامه داد: متهم ضمن اقرار به سرقت یک دستگاه خودرو سواری، اعتراف کرد که اسکناس جعلی توسط وی جعل نشده بلکه اسکناس‌های تقلبی را از یکی از دوستانش به نام "ح. خ" گرفته است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات پلیسی وارد مرحله بعدی شد و ماموران موفق شدند ضمن شناسایی مخفیگاه متهم دوم با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی لوازم خودرو مسروقه از قبیل: باند، ضبط و آمپلی فایر کشف که در نهایت وی به ۳۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ اختیاری تصریح کرد: متهم دوم در خصوص اسکناس‌های جعلی اظهار کرد که اسکناس‌ها توسط وی جعل نشده است بلکه آن‌ها را از ۲ تن از دوستانش گرفته و به اشخاص دیگر فروخته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان این پایگاه موفق به شناسایی مخفیگاه جاعلان اسکناس‌های تقلبی در محدوده خیابان دماوند شدند، عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با هماهنگی در یک عملیات ضربتی هر ۲ جاعل در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن محل، ۱۷ میلیون تومان اسکناس جعلی ۱۰ هزار تومانی، چندین فقره تراول چک جعلی، دستگاه چاپ اسکناس، دستگاه زرکوب، لپ تاپ و کاغذ‌های اسکناس کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات کامل به ۸۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو، جعل و فروش اسکناس جعلی با همکاری یکدیگر اقرار کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم رقص همسر رئیس جمهور سابق با بازیگر مشهور جنجالی شد+عکس اولین واکنش نماینده مجلس به انتشار فیلمی که آبرویش را برد+ عکس کودک آزاری وحشیانه پسر 9 ساله توسط پدر مهابادی بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور چرا ازدواج دختر رئیس جمهور ایران در بی خبری برگزار شد؟ مردی همراه با 16 سگش به خواستگاری رفت ! + عکس این زن نابینا به جای غذا ته سیگار می خورد !+عکس خودکشی تلخ زوج جوان در نارمک / زن آرایشگر به خاطر شوهر صیغه ای خودکشی کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث تهران تقلبی رئیس اسکناس لوازم داخل خودرو عکس زن شلیک جوان همسر سرقت درگذشت مرد یک زن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر رسمی از ورود اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی به بازار ایران

برخی منابع خبری از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار خبر می دهند/ اقتصادفوری

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • فرق دیسک و صفحه اصلی و تقلبی در چیست؟
  • تصویر رسمی از ورود اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی به بازار ایران
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد