Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@16:03:55 GMT

ویژه برنامه های شبکه دو سیما در شب یلدا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۲۵۰

شبکه دو سیما به مناسبت شب یلدا ۹۷ با برنامه های ویژه ای از جمله «امشب مثل هر شب نیست» و «همین الان یهویی» مهمان خانواده های ایرانیست.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ «امشب مثل هر شب نیست» عنوان ویژه برنامه شبکه دو سیما به مناسبت شب یلداست که در بخش های متعددی روانه آنتن می شود.

این برنامه با اجرای ژیلا صادقی میزبان مهمانان مختلفی است که از بخش های آن می توان به قصه خوانی، حافظ خوانی، پرداختن به آداب ویژه شب چله در نقاط مختلف ایران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... اشاره کرد.

همچنین طراحی دکور این برنامه یادآور یلدای سنتی ایرانی می باشد که تمامی نشانه های آن سعی شده در دکور برنامه وجود داشته باشد همچون کرسی بزرگی که به نوعی تداعی کننده یلدا ایرانی می باشد

«امشب مثل هر شب نیست» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و مهدی بابایی که پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ آذر ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین برنامه همین الان یهویی» به مناسبت شب چله (جمعه ۳۰ آذر ماه) برنامه ویژه ای را با حضور مرجانه گلچین؛ مهمان این قسمت از برنامه تدارک دیده است.

برنامه «همین الان یهویی» شامل بخش های مختلف نمایشی، عروسکی، انیمیشن، موشن گرافیک و ... کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی سید جواد سید محسنی که جمعه ساعت ۲۲:۰۰ روانه آنتن می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228354 برچسب‌ها اخبار سینما سازمان اوج

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم