Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمت‌الله صادقی ظهر امروز در نشست خبری دهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان بابیان اینکه مکان فعلی سپاه صاحب‌الزمان (عج) یکی از محل‌های اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل است، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) فرمودند که بالای هر برتری یک برتری دیگر است جز اینکه به شهادت برسد و بالاتر از شهید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر اجرای اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان گفت: هرچقدر کار و فعالیت کنیم، کم‌کار کردیم و رهبر انقلاب فرمودند: در این واویلای تهاجم فرهنگی، یادواره‌ها و کنگر‌ه‌های شهدا و راهیان نور به داد جمهوری اسلامی رسیده است.

وی با اشاره به دانشگاه بودن باقی‌مانده جبهه‌های جنگ برای نسل‌های جدید افزود: دهمین اجلاسیه شهدای روحانی در اصفهان برگزار می‌شود و استان اصفهان در بین استان‌ها رتبه اول تقدیم شهدای روحانی و طلبه را به انقلاب را دارد.

حجت‌الاسلام صادقی بابیان اینکه اصفهان ۵۹۰ شهید روحانی و طلبه را تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: شهیدان بهشتی، اشرفی اصفهانی، مدرس، نواب صفوی، طباطبایی نژاد، اژه‌ای، جلال افشار ازجمله شهدای شاخص روحانی استان اصفهان هستند و دو شهید مدافع روحانی در سامرا و حسینی داریم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۱ اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان در حسینیه همدانیان تخت فولاد اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر اجرای اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی اصفهان با اشاره به رویکرد جدید در برگزاری اجلاسیه روحانی و طلبه، خاطرنشان کرد: امسال برگزاری اجلاسیه را در حسینیه همدانیان تخت فولاد اصفهان برگزار کردیم که مردم و اقشار مختلف مردم استفاده کنند و شهید شاخص امسال، شهید طباطبایی نژاد است.

وی بابیان اینکه سخنران ویژه این اجلاسیه آیت‌الله کعبی عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین است، گفت: آیت‌الله طباطبایی نژاد دیگر سخنران هستند و به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب از ۴۰ نفر از ایثارگران روحانی، ۴۰ نفر از فرزندان نخبه شهدای روحانی و خانواده‌های روحانی شهید مدافع حرم تجلیل و پیام آیت‌الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه استان در این کنگره خوانده می‌شود.

حجت‌الاسلام صادقی اضافه کرد: از ۲۱۷ هزار نفر شهید کل کشور، چهار هزار و ۵۵۸ شهید روحانی هستند و در استان اصفهان ۵۹۰ شهید روحانی وجود دارد.

وی ادامه داد: ۴۸ نفر روحانی پدر شهید در استان اصفهان وجود دارد و در این اجلاسیه جلد دو کتاب شاهدان روحانی جلد که رونمایی شده، منتشر می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی عالیانی ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد، گفت: فعالیت در بنیاد شهید علی رغم همه معنویت‌ها و ارزشمندی‌ها، سختی‌های خاص خود را نیز دارد و افرادی جامعه هدف آن هستند که در جنگ تحمیلی آسیب دیده اند و توقعاتی دارند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات قانون وجود دارد اما اسباب اجرای آن فراهم نیست که این موضوع موجب عدم انجام کار به نحو شایسته می‌شود، مطرح کرد: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج چهارمین گلزار شهدای کشور است که کسی جرأت ورود به بازسازی آن را نداشت اما مدیرکل سابق نسبت به انجام این مهم اقدام و تلاش کرد خانواده‌های شهدا را اقناع کند.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: کلانشهر کرج دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است اما سایه استان تهران همچنان بر این شهر سنگینی می‌کند، نه تنها در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بلکه هنوز مدیریت برخی ادارات این شهر و استان نیز با تهران است.

عالیانی اظهار کرد: عملیات وعده صادق بار دیگر مسلمانان و شیعیان دنیا را سربلند و امیدوار کرد و خداوند یاس و ناامیدی را بیش از گذشته بر دل دشمنان افکند و ما روز به روز شاهد افول بیش از پیش کشورهای به اصطلاح قدرتمند غربی هستیم. امیدواریم به زودی شاهد نابودی غده سرطانی اسرائیل باشیم و این نابودی را جشن بگیریم.

سلیمان رستمیان، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم گفت: خداوند را شاکرم که بخشی از دوران خدمت بنده را در نهاد مقدس بنیاد شهید قرار داد تا بتوانم خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشم. خدمت در تمام پیکره نظام عبادت اما خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران محراب این مسجد است.

وی با اشاره به اینکه کار همه کسانی که به جامعه ایثارگری خدمت می‌کنند، ارزشمند است، بیان کرد: امید است همه ما در هر جایگاه و مسؤولیتی که هستیم، بتوانیم رسالتی که بر عهده داریم را به درستی و با صداقت، روی باز، مردانگی، جوانمردی و ایثار انجام دهیم. خانواده‌های شهدا و ایثارگران جایگاه والایی دارند و باید به خوبی آنها را تکریم کنیم.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جامعه ایثارگری این استان را دارای ظرفیت‌های بالا از نظر فرهنگی و بسیار قابل احترام و تقدیر دانست و تاکید کرد: جامعه ایثارگری ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را تکریم کنیم. تمام ظرفیت این سیستم باید برای ایثارگران مورد استفاده قرار گیرد و خدمات خوب و شایسته ای به آنها ارائه شود.

امیرحسین دانش کهن، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نیز در این مراسم ضمن تبریک پیروزی اخیر رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق و گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بیان کرد: البرز از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کرده است که یاد آنها را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه همه شهدا ویژگی‌های خاصی داشتند که ما وظیفه داریم آنها را احصا و به مردم معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: این شهدا هویت ساز استان هستند و ما باید آنها را به بهترین نحو ممکن به مردم معرفی کنیم؛ در غیر این صورت جای شهید و جلاد عوض شده و افراد دیگری به اشتباه برجسته می‌شوند.

کد خبر 6086633

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید