Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا، سیتی، پی اس جی و هر تیم دیگری که خواهان دو پدیده فوتبال هلند است، حداقل تا تابستان باید منتظر بماند.

طرفداری - ادوین فن درسار، مدیر اجرایی آژاکس اعلام کرد هیچ شانسی برای جدایی فرنکی دی یونگ یا ماتیاس ده لیخت در ژانویه وجود ندارد.

دو بازیکنی که نامشان مطرح شد، از بهترین بازیکنان فعلی فوتبال هلند محسوب می‌شوند که هر دو مشتریان پر و پا قرصی چون بارسلونا و منچسترسیتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده لیخت در 19 سالگی عملکرد فراتر از انتظاری در پست دفاع وسط داشته و دی یونگ نیز هافبکی باکلاس و ارزشمند است. گفته می‌شود آژاکس روی کسب 150 میلیون یورو از فروش این دو بازیکن در تابستان حساب باز کرده است.

به گزارش ایندیپندنت، ادوین فن در سار که در مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده بود و شاهد برخورد تیمش به رئال مادرید بود، پس از مراسم گفت:

هیچ شانسی برای جدایی این دو بازیکن در ژانویه وجود ندارد. پاسخ این سوال شما کاملا واضح است. هرگز بازیکنی را در میانه فصل نمی‌فروشیم. اگر تیم‌تان مشکل مالی داشته باشد شاید فروش زمستانی هم در برنامه‌های شما باشد ولی آژاکس چنین مشکلی ندارد. ما به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیده‌ایم. البته که مثل هر باشگاه دیگری دوست داریم تا جایی که ممکن است در این تورنمنت پیشروی کنیم. از طرفی آژاکس قصد دارد امسال قهرمان هلند شود و برای این امر باید به پیشرفت و فشار وارد کردن به آیندهوون ادامه دهیم.

تاکنون فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم اما اینکه هنوز هم پشت سر آیندهوون قرار داریم، به خوبی از کیفیت آنها حرف می‌زند. با چنین تیمی رقابت می‌کنیم. در عین حال می‌خواهیم جام حذفی را هم فتح کنیم. همواره باید برای فتح همه عناوین قهرمانی تلاش کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب کارکنان راه آهن هلند

تین نیوز

کارکنان راه آهن هلند در اعتراض به نا امنی دست به اعتصاب زدند

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، اتحادیه کارکنان راه آهن هلند از برنامه ریزی برای برگزاری اعتصاب سراسری در روز ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت ماه) خبر داد.

کارکنان راه آهن هلند در اعتراض به ضرب و شتم یک مامور فروش بلیط و یک لکوموتیوران در یکی از ایستگاه های راه آهن این کشور، شنبه شب در تمامی ایستگاه های راه آهن هلند اعتصاب کردند.

به نوشته نشریه داچ نیوز، این اعتصاب سه دقیقه ای راس ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی هلند، در سراسر این کشور برگزار شد. کارکنان راه آهن معتقدند که دولت باید ساز و کاری جامع برای حفظ امنیت آنها طراحی نموده و از تکرار حوادثی مشابه در آینده جلوگیری نماید.

حادثه ضرب و شتم یک زن مامور فروش باجه بلیت در یک ایستگاه محلی واقع در مسیر دلفت لاهه رخ داده که منجر به آسیب دیدگی شدید این کارمند راه آهن هلند شده است. بنا بر اعلام پلیس، گروهی از جوانان ناشناس به این مامور راه آهن حمله ور شده و وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده اند.

بنا بر اعلام پلیس هلند، میزان حملات انجام شده به کارکنان راه آهن این کشور طی یک سال گذشته بیش از ۸ درصد افزایش داشته است. طی بازه زمانی یک ساله، ۱۰۴۲ مورد درگیری میان کرکنان راه آهن و افراد مهاجم گزارش شده که وضعیتی نگران کننده در خصوص حفظ امنیت کارکنان راه آهن ایجاد نموده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)