Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، احتمال دارد که با اسکوتر الکتریکی آشنا شده باشید. در اوایل سال جاری، در بعضی از کشورها، خیابان‌ها به طور ناگهانی به تصرف آن‌ها درآمد. اسکوتر برقی بر روی کاغذ ایده خوبی است. سازنده‌های این وسیله وعده داده‌اند که تراکم ایجاد شده توسط اتومبیل‌ها و سرویس حمل‌ونقل عمومی را کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که این اسکوتر یک راه سرگرم‌کننده برای رفت‌وآمد نیز هست.

با این حال، مشکلاتی نیز سر راه این وسیله نقلیه کوچک وجود دارد. "مسدود کردن مسیر آن‌ها" و "ریختن زباله در خیابان"  به هیچ وجه برای اسکوترها شوخی‌بردار نیست و برای همه باید یک مسئله مهم باشد. در ضمن قیمت اجاره آن‌ها نیز جالب توجه است (حدود 1.90 دلار برای پنج دقیقه ). استفاده از اسکوترهای برقی بیش از پیش رواج یافته و آخرین مدل آن Unagi نام دارد.

شرکتی که پشت ساخت این اسکوتر قرار دارد، معتقد است که Unagi راه‌حلی برای مشکلات و اجاره اسکوترها است. این شرکت امیدوار است ظاهر شیک و قدرت محصولش (250W تک موتور، 450W دو موتور) ذهنیت افرادی را که تصور می‌کنند اسکوترها جذاب نیستند را تغییر دهد. قیمت این محصول بین 975 دلار و 1،175 دلار خواهد بود اما یک سؤال ایجاد می‌شود و آن، این است که آیا مزیتی در استفاده از این اسکوتر برقی وجود دارد یا تنها یک ترند جدید در بین جوانان است؟

به عنوان اسکوتر برقی، Unagi یک وسیله نقلیه خوش ترکیب است و رنگ آن بیشتر شبیه چیزی است که در یک ماشین لوکس انتظار آن را دارید. همچنین دو موتوری که در این اسکوتر قرار دارند به شما قول بالا رفتن از تپه‌ها را می‌دهند. طراحی کلی آن نیز بسیار شیک‌تر از رقبای اجاره‌ای آن است.

مشکلی که در استفاده از این نوع اسکوتر وجود دارد، این است که در بعضی از شهر‌ها هنگامی که یک وسیله دارای موتور است، باید در خیابان‌ها رفت‌وآمد کند و این به معنای خطر بیشتر برای دارندگان اسکوتر برقی است. زیرا سرعت آن به اندازه بقیه وسایل نقلیه درون خیابان نیست.

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

اسکوتر برقی Unagi

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ مرسلی گفت: مأموران انتظامی در اجرای این طرح عملیاتی، ۹ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی افزود: وسائط نقلیه توقیف شده با حرکات مخاطره آمیز و دور دور زدن‌های مکرر موجب بی نظمی و آلودگی صوتی در شهر شده بودند که با دستور مقام قضایی متوقف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟