Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب گزارشی از فعالیت کانون دائم کمیته امداد این شهرستان ارائه کرد.

و ی با اشاره به اینکه کانون دائم در سطح شهرستان فعال است، گفت: این کانون در شهرستان اسلام آبادغرب در طول سال مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیش از ۲۰۰نفر در سطح شهرستان اسلام آباد غرب عضو کانون دائم کمیته امداد هستند.

بیگزاده با بیان اینکه این کانون آموزش های قرآن، احکام، فنی و حرفه ای ، ورزشی و تقویتی را به دانش آموزان ، جوانان بازمانده از تحصیل و در شرف ازدواج ارائه می دهد، افزود: همچنین خدماتی نظیر مشاوره های تحصیل، خانوادگی و شغلی و مسابقات کتابخوانی به اعضا ارائه می شود

وی با اشاره به اینکه اردوهای زیارتی، تفریحی و آموزشی هم در این کانون برگزار خواهد شد افزود: کلاس های این کانون در طول هفته تشکیل می شود.

به گفته بیگزاده در این کانون دانش آموزان برگزیده به بحث های اخلاقی، اعتقادی و مسایل روز با حضور مربیان مجرب می پردازند همچنین اعضا در تمام راهپیمایی ها و مراسمات ملی و مذهبی در سطح شهرستان حضور فعال دارند .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از فعالیت کانون دائم کمیته امداد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان زارچ: دوره آموزشی مدیریت آفات پسته با حضور عسگری به عنوان مدرس و جمعی از بهره برداران در چرخاب کهنه شهرستان زارچ برگزار شد.

 

 باتوجه به نصب تله فرمونی چوبخوار جهت ردیابی و پایش تله‌ها به صورت هفتگی و تشخیص زمان پیک آفت و بازدید‌های میدانی توسط کارشناسان تولیدات گیاهی و مشاهده آفات پسته در این راستا دوره آموزشی مدیریت آفات پسته برگزار شد.

 

در این کلاس که با استقبال باغداران همراه بود، راهکار‌های تشخیص، پایش و مدیریت آفات مهم پسته از جمله چوبخوار، سنک، گوموزو... ارائه شد، همچنین، توصیه‌های کاربردی برای اعمال مدیریت یکپارچه آفات با استفاده از روش‌های زراعی و شیمیایی و نکاتی در مورد تغذیه به باغداران ارائه گردید.

 

هادی کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ اظهار کرد: این اقدامات در راستای حمایت از باغداران و افزایش تولید پایدار محصول پسته در این منطقه صورت گرفته است، امیدواریم با همکاری باغداران و اجرای به‌موقع اقدامات مدیریتی، بتوانیم از خسارات ناشی از آفات پسته جلوگیری کنیم.

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان
  • ایجاد ساختار مشترک کابل و اسلام آباد برای بازگشت مهاجرین افغانستانی