Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@13:40:13 GMT

دردسر‌های کی روش برای اعلام لیست نهایی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۳۰۴

دردسر‌های کی روش برای اعلام لیست نهایی

در آستانه تورنمنت‌های بزرگ زمان بزرگترین تهدید برای بازیکنان مصدوم است و آن‌ها علاوه بر درمان آسیب‌دیدگی باید بتوانند به شرایط ایده‌آل بدنی برای یک تقویم فشرده برسند.

مربیان درباره این بازیکنان نمی‌توانند خیلی ریسک کنند و در فهرست نهایی نام تعداد زیادی از آن‌ها را قرار دهند. کی‌روش هم بعید است در فهرست ۲۳ نفره‌اش چند بازیکن ناآماده قرار دهد، چرا که ممکن است در میانه تورنمنت دستش خالی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرمت جدید جام ملت‌های آسیا مرحله گروهی برای تیم ملی نسبتا آسان است و در صورتی که بازیکنی کلیدی مثل جهانبخش به موقع نرسد، کی‌روش می‌تواند تا شروع مرحله حذفی هم به او زمان بدهد، هر چند همیشه ریسک تشدید مصدومیت وجود دارد.

سرمربی تیم ملی در جام جهانی روسیه حاضر شد این ریسک را درباره اشکان دژاگه بپذیرد و برای فهرست نهایی او را به قلی‌زاده ترجیح داد، ولی در نهایت این هافبک باتجربه به شرایط بازی نرسید و در هیچکدام از سه بازی مرحله گروهی نتوانست به تیم ملی کمک کند.

کی‌روش برای این تورنمنت با این سوال اساسی و تکراری روبروست: انتخاب نام‌های مشهور یا آلترناتیو‌های آماده؟ تعدادی از لژیونر‌ها قرار است بعد از اردوی قطر به تمرینات اضافه شوند و اولویت سرمربی پرتغالی هستند، ولی او ممکن است در صورت ناآمادگی قید حضور آن‌ها را بزند و به گزینه‌های جانشین اعتماد کند.

تیم ملی با هدف قهرمانی به امارات می‌رود و برای رسیدن به قله باید هفت بازی را پشت سر بگذارد. در این مسیر طولانی و سخت کی‌روش نیاز به بازیکنانی دارد که تا روز آخر او را تنها نگذارند. بهترین اتفاق برای مربی پرتغالی این است که مصدومیت ستاره‌هایش برطرف شود و بتواند با تمام قوا در جام ملت‌ها شرکت کند، در غیر اینصورت شاید مجبور شود تعدادی از بازیکنان اصلی را پای پلکان هواپیما خط بزند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال