Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد به ادامه جنایات ائتلاف غیرمشروع به فرماندهی آمریکا در سوریه اعتراض کرد.

در این نامه‌ها آمده است: تداوم جنایات کشور‌های عضو ائتلاف تحت امر آمریکا علیه غیرنظامیان سوری، تخریب خانه ها، تخریب مراکز تجاری مردم و در ادامه بی توجهی شورای امنیت سازمان ملل متحد و نهاد‌های بین المللی موجب می‌شود تا این ائتلاف همچنان به رفتار زشت خود ادامه دهد و به قوانین بین المللی بی توجهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد سوریه بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهد در اقدامی فوری و جدی برای توقف این جنایات و حملات و پایان دادن به کشتار و ویران سازی زیرساخت‌ها در سوریه و همچنین با تشکیل سازوکار بین المللی و مستقل برای تحقیق در خصوص این جرائم به مسئولیت هایش عمل کند.

روز گذشته و در تازه‌ترین جنایت علیه غیرنظامیان سوری، بر اثر حمله هوایی ائتلاف به سرکردگی آمریکا، موسوم به ائتلاف ضدداعش به روستایی در جنوب شرق «هجین» واقع در استان دیرالزور ۱۷ غیرنظامی کشته شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دبیر کل سازمان ملل شورای امنیت سازمان ملل سوریه امنیت سازمان ملل امنیت سازمان ملل امنیت سازمان ملل متحد امور خارجه سازمان ملل متحد سوریه وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت 12 عضو شورای امنیت با شناسایی کشور فلسطین/ آمریکا وتو کرد

به گزارش جماران؛ آمریکا قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد.

آمریکا قطعنامه‌ای را که خواستار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد بود را وتو کرد. 

در رأی‌گیری امروز در شورای امنیت سازمان ملل متحد ۱۲ کشور عضو این شورا با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل موافقت کردند. 

کشورهای انگلیس و سوئیس به این قطعنامه رأی ممتنع دادند و آمریکا آن را وتو کرد. 

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • وزارت خارجه سوریه: وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • سازمان همکاری اسلامی: حق وتو آمریکا، ناقض مفاد سازمان ملل متحد است
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • وزارت خارجه سوریه وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیک در نیویورک
  • بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در حاشیه دیدارها در نیویورک
  • موافقت 12 عضو شورای امنیت با شناسایی کشور فلسطین/ آمریکا وتو کرد
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود