Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@13:34:46 GMT

عزای عمومی در ایذه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۴۱۱

ساعت 24- در پی فوت سردار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فردا در ایذه عزای عمومی اعلام شد.

با تصمیم فرماندار، امام جمعه و نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی در پی فوت سردار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای مشترک روز سه شنبه در این شهرستان عزای عمومی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فوت سردار قدرت الله منصوری آمده است: شهید منصوری یک فرمانده خردمند، مجاهدی خستگی ناپذیر، ولایتمداری با اخلاص و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام که اخلاصش زبانزد عام و خاص بود که خدماتش بی شک همیشه در اذهان خواهد بود و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت.

در ادامه این بیانیه آمده است: از خداوند منان برای آن فقید سعید، علوّ درجات و هم نشینی با شهدا و صلحا و برای خانواده محترم، بازماندگان و بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم به همین منظور فردا سه شنبه عزای عمومی اعلام می شود و از تمامی مردم شریف، شهید پرور شهرستان ایذه دعوت می شود با حضور انقلابی خود در مراسم تشییع و تجلیل از این مجاهد بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دیگر شهدای والامقام را گرامی خواهند داشت.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: عزای عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی

کلیپی دیدنی از شهید سرلشکر زاهدی منتشر شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید سرلشکر زاهدی در بازدید یکی از پادگان‌های سپاه با حضور در جمع پاسداران با آنها درد و دلی دیدنی می کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • یادی از سردار شهید تهرانی مقدم + فیلم
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت