Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@01:45:40 GMT

شهرداری جایگزینی نیروها را شروع کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۴۶۰

شهرداری جایگزینی نیروها را شروع کرد

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: بیش از یک هزار و 300 نیروی ایرانی با اتباع جایگزین شده که باید این عدد تا 10 هزار نفر افزایش یاید.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، رمضان امینی روز دوشنبه پس از پایان جلسه 1888 در جمع خبرنگاران افزود: جایگزینی نیروهای ایرانی با اتباع یکی از اقدامات بازرسی شهرداری تهران طی ماه های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با بیان اینکه هیچ مساله ای از رسانه ها و مردم مخفی نگه داشته نمی شود گفت: برای برخورد با تخلفات لحظه ای درنگ نمی کنیم و البته در این زمینه به دنبال مچ گیری نیستیم بلکه وظیفه بازرسی اصلاح امور است.

امینی با تاکید بر رعایت امانت داری و حفظ حرمت شهروندان تصریح کرد: در عین حال درخواست های غیرقانونی شهروندان نیز انجام نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برآوردها نشان می دهد شهروندان از عملکرد سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری، خدمات عمرانی و شهرسازی رضایت 80 درصدی دارند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در پاسخ به انتقاد خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه بسیاری از شهروندان از عملکرد سامانه های 1888 و 137 رضایت ندارند گفت: از خطا مصون نیستیم و ممکن است گاهی اوقات ایرادهای سخت افزاری در سیستم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز به بیش از 100 تماس شهروندان پاسخ داده شد، افزود: بیشترین فراوانی تماس ها مربوط به کارکنان شهرداری تهران بود که در حوزه تعاونی مسکن مطالباتی داشتند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اضافه کرد: عده ای نیز از عملکردها در حوزه های شهرسازی (تفکیک اراضی، ساخت و سازهای برخلاف طرح تفصیلی و موارد مربوط به کمیسیون ماده 100) و حوزه حمل و نقل عمومی از جمله خدمات رسانی اتوبوسرانی به شهروندان گله مند بودند.


وی با بیان اینکه تمامی این 100 تماس باید پیگیری و به تک تک آنها پاسخ داده شود تاکید کرد: هیچ پیامی نباید بدون پاسخ بماند‌.
این مقام مسئول ادامه داد: سازمان بازرسی وظیفه پشیگیرانه به منظور جلوگیری از انحراف قانون را برعهده دارد.
امینی یادآور شد: تلاش می شود بازرسی دانش مدارانه و مبتنی بر قانون، هدایت و راهبری و در عین حال برخورد مقتدرانه انجام شود تا در نهایت رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.

به گفته وی با این رویکرد اتاق فکری برای ترسیم نقشه راه آینده تشکیل شد.
امینی افزود: در کنار آن کمیته منابع انسانی به منظور استفاده از نیروی متخصص و کمیته تطبیق نیز برای بررسی و مستندسازی پرونده های تخلف و جرم تشکیل شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهرداری تهران نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر اجرایی برنامه‌های هفته ملی سلامت در شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۷۰ غرفه در این نمایشگاه برپا شده که در حوزه سلامت به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

خانم مرادی افزود: بخش‌های مشاوره سلامت روان، خدمات دندانپزشکی، متخصصان در حوزه قلب و عروق، اورولوژی و زنان و زایمان، مشاوران حوزه تغذیه و حوزه مامایی در این نمایشگاه حضور دارند که این بخش با استقبال حداکثری شهروندان مواجه شده است.

دبیر نمایشگاه سلامت شهر همچنین گفت:در این نمایشگاه، گروه‌های جهادی و مردمی که می‌توانند خدماتی در بخش سلامت ارائه دهند، هم حضور دارند.

خانم مرادی افزود: نمایشگاه سلامت شهر به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف ارائه توانمندی‌های مدیریت شهری در حوزه سلامت و حضور حداکثری سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌های علمی، دانشگاهی، واحد‌های خدمت رسان در حوزه سلامت و ارتقای فرهنگ خودمراقبتی دربین شهروندان تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در بوستان لاله پذیرای شهروندان است.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته ملی سلامت در شهرداری تهران گفت: اداره کل سلامت شهرداری تهران، با توجه به جایگاهی که در افزایش سطح سواد سلامت و کیفیت زندگی شهروندان دارد و ظرفیت‌های مختلف مانند خانه‌های سلامت و مراکز فراموز و فراهنگ برنامه‌های مختلفی در این نمایشگاه پیش بینی کرده است.

خانم مرادی افزود: پژوهش‌ها نشان می‌دهد بیماری‌های قلبی و عرقی، کم تحرکی، رفتار‌هایی که سلامت روان و ایمنی شهروندان را تهدید می‌کند، سلامت شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است که در برگزاری نمایشگاه، تلاش شده این اولویت‌ها در نظر گرفته شود و برنامه‌ها طبق نظر متخصصان حوزه علوم سلامت باشد.

دبیر نمایشگاه سلامت شهر همچنین گفت: درطول سال هم برنامه‌هایی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود در خانه‌های سلامت اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم