Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:27:17 GMT

عملیات آبرسانی به مسکن مهر طبس مسینا به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۴۷۸

عملیات آبرسانی به مسکن مهر طبس مسینا به اتمام رسید

بیرجند - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهری درمیان گفت: عملیات آبرسانی به مسکن مهر شهر طبس مسینا با اعتبار 350 میلیون تومان به اتمام رسید.

شهرام خسروی بیژائم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات آبرسانی به مسکن مهر 57 واحدی طبس مسینا با اجرای چهار کیلومتر توسعه شبکه از محل اعتبارات عمرانی شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طی یک سال گذشته هشت کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر طبس مسینا اصلاح و نوسازی انشعابات آن انجام شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری درمیان بیان کرد: همچنین عملیات اصلاح شبکه شهر گزیک با هدف خدمت رسانی بهتر به مشترکان در خیابان های مولوی، انقلاب و توحید به طول یکهزار و 200 متر به پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه هر چهار شهر شهرستان از جمله اسدیه، گزیک، طبس مسینا و قهستان با تنش آبی مواجه هستند اضافه کرد: در شهر گزیک، طبس مسینا و اسدیه چاه جدید حفر شده است.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات، از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زيرساخت آبرساني مسكن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم از آبرسانی به ۷روستای قلندرآباد فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،پس از سال‌ها انتظار، آبرسانی به ۷ روستای گلستان، تلگرد، حسن بلبل، طراز خاکی، گلشیخ، گدا محمد و لوشاب قلندرآباد فریمان پایان یافت.

مدیرآبفای فریمان  گفت: این طرح بزرگ با کار جهادی و به همت شرکت اسکان و خیر بزرگ آبرسان کشور آقای علی ابراهیمی انجام شد و ۳۰۰ خانوار این روستا‌ها از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
موسی رضایی گفت: این طرح در ۱۸ کیلومتر خط انتقال، ۲۲ کیلومتر شبکه داخلی، یک حلقه چاه و بازسازی و تجهیز مخزن با صرف هزینه ۱۸ میلیار تومان اجرا شد.

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • خوشحالی مردم از آبرسانی به ۷روستای قلندرآباد فریمان
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی