Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@12:30:10 GMT

ماجرای کار گذاشتن ردیاب در گذرنامه‌های ایرانی ها چیست؟+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۸۷۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی به انتشار فیلمی مبنی بر وجود GPS در گذرنامه‌ها واکنش نشان داد.

حجم ویدیو: 5.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وجود GPS در گذرنامه‌ها و واکنش‌های پیرامون آن، ما را بر آن داشت تا صحت و سقم موضوع را از اداره گذرنامه و مهاجرت نیروی انتظامی جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ مجید صمدی رئیس پلیس Police مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در خصوص وجود GPS در گذرنامه‌ها اظهار داشت:‌ اعلام مطلبی مبنی بر اینکه GPS در گذرنامه‌ها نصب شده است، موضوعی غیرتخصصی و خنده‌دار است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی تصریح کرد: ایران همانند 90 درصد کشورهای دنیا گذرنامه‌اش الکترونیکی است و براین اساس تراشه‌ای الکترونیکی در آن نصب شده است.
سرهنگ صمدی ادامه داد: در روی جلد گذرنامه نیز علامتی شبیه دوربین حک شده است که به صورت شفاف اعلام می‌کند که گذرنامه الکترونیکی است.
وی با اعلام عضویت جمهوری اسلامی ایران در PKD که مرکز آن در کانادا است، خاطرنشان کرد: بر این اساس گذرنامه‌های صادر شده در جمهوری اسلامی ایران، الکترونیکی بوده که نشانه‌ای ازاستاندارد بودن این گذرنامه‌ها در مجامع بین‌المللی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین واکنش نماینده مجلس به انتشار فیلمی که آبرویش را برد+ عکس این زن سنندجی همسایه دونالد ترامپ بود! +فیلم و عکس فیلم رقص همسر رئیس جمهور سابق با بازیگر مشهور جنجالی شد+عکس کودک آزاری وحشیانه پسر 9 ساله توسط پدر مهابادی بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور مجری سرشناس تلویزیون ایران و پیشنهاد وسوسه آمیز BBC وصدای امریکا + فیلم تاتوی رنگی پوست سینه دختر جوان را خورد + عکس این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی پلیس Police رئیس پلیس مهاجرت نیروی انتظامی ایرانی فیلم عکس زن شلیک جوان همسر سرقت فیلم درگذشت مرد دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 3 خودرو ناشناس (8 نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی 56 ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌