Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ارتش و کميته هاي مردمي يمن دوشنبه شب در پاسخ به تجاوزات رژيم سعودي، با چهار فروند موشک بالستيک بومي از نوع «زلزال 1»، مواضع نظاميان عربستان در شرق «الخوبه» در جيزان جنوب اين کشور را هدف قرار داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، ارتش و کميته هاي مردمي يمن با بيان اينکه اين موشک ها با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند اعلام کرد، در اين حمله شماري از نظاميان سعودي به هلاکت رسيده و يا زخمي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن يکشنبه شب نيز مواضع نظاميان سعودي در «جبل قيس» در جيزان را با چهار فروند موشک «زلزال 1»، هدف قرار داده بود.
حملات موشکي يمن پس از توقف دو هفته‌اي به دليل آغاز و برگزاري مذاکرات صلح سوئد، دو روزي است که ادامه دارد، به اين دليل که ائتلاف متجاوز سعودي با وجود توافقات به دست‌آمده در سوئد، به حملات خود به مناطق مختلف يمن از جمله الحديده ادامه و مرتبا آتش‌بس را نقض مي‌کند. حملات ائتلاف سعودي البته در اوج مذاکرات «استکهلم» سوئد هم متوقف نشده بود.
در همين ارتباط، «يحيي سريع» سخنگوي نيروهاي مسلح يمن دوشنبه‌شب اعلام کرد، جنگنده هاي ائتلاف متجاوز سعودي طي 48 ساعت گذشته، 79 مرتبه مناطق مختلف يمن را بمباران کرده اند.
چهارمين دور مذاکرات صلح يمن از 6 دسامبر با حضور طرف‌هاي يمني به رياست «مارتين گريفيتس» Martin Griffiths نماينده ويژه دبيرکل سازمان ملل متحد در امور يمن در استکهلم سوئد آغاز شد و روز پنجشنبه 13 دسامبر با توافق درباره آتش‌بس در الحديده، غرب يمن به کار خود پايان داد.
گفت‌وگوهاي سياسي براي حل بحران يمن تاکنون بارها به دليل کارشکني عربستان سعودي و متحدانش با شکست روبه‌رو شده است.
عربستان‌‌ با حمايت آمريکا، امارات و چند کشور ديگر از مارس 2015 به يمن حمله و سپس اين کشور فقير عربي را محاصره زميني، دريايي و هوايي کرده است.جنگ‌افروزي عربستان و متحدانش در يمن تاکنون به کشته و زخمي شدن بيش از 50 هزار يمني منجر شده است.
117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم