Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما  از لندن؛ رهبر حزب کارگر انگلیس نخست وزیر این کشور را به انجام رفتار موذیانه درباره توافقش با اتحادیه اروپا متهم و او را به رای گیری بر سر کفایت سیاسیش تهدید کرد. جرمی کوربین رهبر پر جمعیت ترین حزب انگلیس ترزا می را به وقت کشی برای ارائه توافقش با اتحادیه اروپا برای رای گیری در پارلمان متهم کرد و گفت : نخست وزیر بدون هیچ علت منطقی یک ماه وقت کشی کرده است تا نمایندگان را بر سر یک دوراهی غلط قرار دهد که نمایندگان مجبور شوند یا به توافق سرهم بندی شده اش رای دهند و در غیر این صورت کشور مجبور باشد بدون توافق اتحادیه اروپا را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر چهار حزب سیاسی انگلیس از جمله حزب ملی اسکاتلند که سومین حزب بزرگ انگلیس است از جرمی کوربین رهبر حزب کارگر اصلی ترین حزب رقیب دولت و حزب حاکم خواسته بودند طرح بی کفایتی سیاسی نخست وزیر را در مجلس ارائه کند و انان نیزاز طرحش حمایت خواهند کرد.
چنانچه گره کوری که در اجرای برگزیت ایجاد شده است با تفاهم باز نشود، خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، همه پرسی مجدد بر سر برگزیت (موضوعی که تونی بلر نخست وزیر اسبق این کشور و شماری از کارشناسان و فعالان سیاسی مطرح کرده اند) و استیضاح یا رای عدم کفایت سیاسی نخست وزیر و یا برگزاری انتخابات زود هنگام راههایی اصلی است که البته زمان بر و پرهزینه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انگليس کارگر کوربين اسکاتلند برگزيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به این ترتیب سطح امید به زندگی در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا نسبت به سال ۲۰۲۲ میلادی ۰.۹ افزایش یافته است.

بنا به اعلام اداره آمار اروپا سطح امید به زندگی در ۱۵ کشور عضو اتحادیه از میانگین کشور‌های عضو بیشتر است. بیشترین سطح امید به زندگی در سال ۲۰۲۳ مربوط به اسپانیا با ۸۴ سال است. 

ایتالیا و مالت به ترتیب با ۸۳.۸ و ۸۳.۶ سال در جایگاه‌های دوم و سوم در میان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا قرار دارند. 

در مقابل پائین‌ترین سطح امید به زندگی در میان اعضای اتحادیه در بلغارستان با ۷۵.۸ سال، لتونی با ۷۵.۹ سال و رومانی با ۷۶.۶ سال ثبت شده است. 

سطح امید به زندگی در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در سال گذشته ۰.۲ بیشتر از سطح آن در دوران پیش از همه‌گیری کرونا بود.

این در حالی است که میزان امید به زندگی در ۱۸ کشور عضو اتحادیه اروپا نسبت به دوران پیش از شیوع بیماری «کووید ۱۹» افزایش یافته است.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا