Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛در روز نخست این نشست کارشناسان و نمایندگان عالی رتبه عضو شورای حکام و نیز کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه شرکت کنندگان در قالب ۳ جلسه تخصصی مدیریت اطلاعات بلایا ، کاهش خطر، تسهیم و اشتراک تجربیات ، ابزارها روشهای جمع آوری داده ها از قبیل چارچوب راهبردی مدیریت جهانی اطلاعات مکان محور سازمان ملل متحد (UN-GGIM) ، پایش چارچوب توافق سندای و ساز و کار همکاری های منطقه‌ای را مورد بحث قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دومین روز نشست، مرکز توسعه مدیریت اطلاعات بلایا برای آسیا و اقیانوسیه در تهران به عنوان پنجمین دفتر منطقه‌ای کمیسیون اسکاپ به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد و نمایندگان ۹ کشور عضو شورای حکام اپدیم سومین نشست خود را در محل ساختمان اپدیم برگزار خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقیانوسیه سازمان برنامه و بودجه سازمان ملل متحد معاون آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر‌های گردشگری تهران مشخص شد/ آغاز تور‌های پیاده‌روی از فردا + فیلم

امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تور‌های پیاده‌روی یکی از برنامه‌هایی بود که مردم در نوروز ۱۴۰۲ استقبال بیشتری کردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳۵ هزار نفر از مجموعه تور‌های پیاده‌روی استفاده کردند و بازخورد خوبی گرفتیم گفت: امسال بررسی‌ها انجام و ۱۹ مسیر پیاده‌روی در مناطق ۱، ۵، ۶، ۱۱، ۱۲ و ۲۰ مشخص شد.

قاسمی گفت: برنامه تور‌های پیاده روی از اول فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و در مسیر‌های مشخص شده لیدر‌های گردشگری با کاور و شال مخصوص مستقر می‌شوند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: مردم برای اطلاع از زمان تور‌های پیاده روی می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس برقرار کنند اما زمان تور پیاده روی ری معلوم است به این صورت که هر روز از ساعت سه بعدازظهر آغاز و تا افطار ادامه دارد.

وی در خصوص تور‌های پیاده روی داخل شهر توضیح داد: تور‌های داخل سطح شهر به این صورت است که راهنما‌های گردشگری به محض اینکه ده الی پانزده نفر ثبت نام کنند تور را برگزار می‌کنند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه امسال به موضوع تور‌های پولی ورود نکردیم گفت: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم رقابت دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی ما هم این رقابت را انجام ندادیم و تور‌های پولی را واگذار کردیم به بخش خصوصی و تور‌های رایگان شهر توسط شهرداری انجام می‌شود.

 

مسیرهای گردشگری شهر تهران

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی ارتقا یافت/ دسترسی آسان و بهبود خدمات در سیما تاکسی پلاس
  • مسیر‌های گردشگری تهران مشخص شد/ آغاز تور‌های پیاده‌روی از فردا + فیلم
  • کره‌جنوبی میزبان «اجلاس برای دموکراسی»
  • آغاز تورهای رایگان تهران گردی از فردا
  • برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری/ کارت گردشگری برای اولین بار صادر می‌شود
  • اجلاس جهانی گردشگری شهری برگزار می شود
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • آغاز ثبت‌نام در دو رویداد بزرگ نقشه‌برداری کشور
  • بازگشت تیم دیویس کاپ ایران به گروه ۳ منطقه آسیا و اقیانوسیه
  • سالنامه آماری ۱۴۰۱ استان خراسان جنوبی منتشر شد