Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:23:45 GMT

فیسبوک موقتا صفحه پسر نتانیاهو را بست

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۱۰۹

ساعت 24- وبگاه شبکه خبری «الجزیره» در تحلیلی به برخوردهای دوگانه مسئولان «فیسبوک» در بستن حساب کاربری پسر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در قیاس با کاربران فلسطینی‌ پرداخت.

 در حالی که پسر ارشد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز قبل آشکارا به مسلمان‌ها توهین کرده بود مسئولان شبکه اجتماعی «فیسبوک» تنها به تعلیق موقت و 24 ساعته حساب کاربری وی بسنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، «یائیر نتانیاهو» روز شنبه در صفحه فیسبوک خود مدعی شد که صلح و آرامش در سرزمین‌های اشغالی بدون خروج شهروندان عرب میسر نخواهد شد.

وی در صفحه شخصی فیسبوک نوشت: «تا زمانی که یکی از این دو حالت رخ ندهد، صلح محقق نخواهد شد: اول، همه یهودیان سرزمین اسرائیل را ترک کنند؛ دوم، تمام مسلمانان سرزمین اسرائیل را ترک کنند. من امیدوارم دومی رخ دهد.»

یائیر نتانیاهو سپس در توهینی نژادپرستانه مدعی شد که در کشورهای ایسلند و ژاپن به خاطر عدم وجود مسلمانان، هیچ حمله‌ای خرابکارانه‌ای صورت نمی‌گیرد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعران ایران راهی سرزمین شعر می‌شوند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه این برنامه که اولین رقابت حرفه‌ای و جدی شاعران کشورمان با یکدیگر است از امشب (شنبه ۲۶ اسفند ماه) ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای محمد مهدی سیار، از شاعران معاصران و بنام کشورمان روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
علیرضا قزوه، علی محمد مودب، ناصر فیض و محمد کاظم کاظمی داوران برنامه «سرزمین شعر» هستند که قرار است اشعار شاعرانی که در هشت گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند را داوری کنند.


همچنین این برنامه در دو شب پایانی سال ۱۴۰۲ (دوشنبه و سه شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه) به شکل ویژه برنامه سال نو از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
«سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند ماه در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه ای هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884889

دیگر خبرها

  • اقتصاد کشاورزی رژیم صهیونیستی تحت ضربات حزب الله
  • علیرضا افتخاری به «سرزمین شعر» می‌رود
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • برنی سندرز به بایدن: موضع خود را در قبال حمایت مالی از اسرائیل تغییر دهید
  • سندرز: نمی‌توانیم به تامین مالی ماشین جنگی نتانیاهو ادامه دهیم
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • سناتور آمریکایی: نتانیاهو باعث شده آمریکا ناتوان به نظر برسد
  • ‎شاعران ایران راهی «سرزمین شعر» می‌شوند/ پخش از ۲۶ اسفند
  • شاعران ایران راهی سرزمین شعر می‌شوند
  • رسانه صهیونیست: آمریکا کمک‌ها به اسرائیل را کُند کرده است