Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که کشورهای اروپایی بارها بر ادامه برجام بدون آمریکا تاکید کرده‌اند، اما رئیس ‌سازمان هواپیمایی کشوری صریحا اعلام کرده کشورهای اروپایی سوخت هواپیما به ایران نمی‌دهند!به گزارش بلاغ، هرچند کشورهای اروپایی پس از خروج آمریکا از برجام، از پایدار ماندن این توافقنامه حمایت کردند اما آنچه تاکنون در عمل رخ داده این است که ایران از جهت همکاری نکردن اروپایی‌ها متضرر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر، با وجود اینکه برخی سران کشورهای اروپایی مانند امانوئل ماکرون (رئیس‌جمهور فرانسه) و آنگلا مرکل (صداعظم آلمان) بر تداوم برجام تاکید کرده بودند، باز هم نتوانستند در برابر تحریم‌های آمریکا اقدام درخوری برای تداوم ارتباط با ایران انجام دهند.
در همین زمینه، علی عابدزاده رئیس ‌سازمان هواپیمایی کشور اظهار داشت: تشدید تحریم‌ها توسط دولت آمریکا از اتفاقات مهمی بود که توانست بر این حوزه تأثیرگذار باشد؛ به‌طوری که دولت آمریکا کلیه ساختارهای این صنعت را مورد تحریم قرار داده و شرایط ویژه‌ای را برای سازمان هواپیمایی ایجاد کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: شرایط ویژه تحریم را در سال‌های قبل تجربه کرده‌ایم و ما سعی خواهیم کرد با استفاده از توان داخلی و دانش خود از این  شرایط عبور کنیم.
رئیس ‌سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر عدم سوخت‌رسانی از سوی کشورهای اروپایی و آسیایی به هواپیماهای ایرانی گفت: اکثر کشورهای اروپایی و همسایه به هواپیماهای ایرانی سوخت نمی‌دهند و در همین خصوص شرکت‌های هواپیمایی داخلی سعی کرده‌اند با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی درست از این مشکل عبور کنند.
عابدزاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر کاهش پروازهای داخلی به دلیل افزایش قیمت بلیت هواپیما‌ها بیان کرد: تعداد مسافران هم‌زمان با افزایش دو برابر ارز کاهش چشمگیری پیدا کرده که این اقدام طبیعی است اما امیدواریم با اصلاح نرخ‌های ارز و تغییر در ساختارهای پروازی شاهد افزایش پروازها باشیم.
وی ادامه داد: تغییر نرخ ارز به صورت پله‌ای و دو برابر شدن ارز مصرفی ایرلاین‌ها یکی از رخدادهایی بوده که در مقطع زمانی کوتاه بر صنعت هوایی کشور بسیار تاثیر گذاشته است.
رئیس ‌سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در گذشته محدودیت‌هایی برای سن ناوگان‌های هوایی ایجاد شده بود، گفت: به‌دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم این دستورالعمل را رعایت کنیم زیرا شرکت‌های هواپیمایی نمی‌توانند هواپیماهای جدید و بهتری را وارد کنند.
عابدزاده اضافه کرد: دستورالعمل حقوق مسافران به‌گونه‌ای است که باید کیفیت خدمات بالاتر رود و در این حوزه ما اقدامات بسیاری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده افتتاح می‌شود + فیلم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز افتتاح می‌شود.

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز افتتاح می‌شود.

گفتنی است  در حال حاضر ۵۰ نوع رادیودارو تولید می‌ شود که هم در تشخیص و هم در درمان کاربرد دارد. این در حالی است که  تنها شرکت رادیو داروی ایران که تراز جهانی دارد سال‌هاست که مورد تحریم واقع شده است .

همچنین رادیو دارو عمری کمتر از ۱۲ سال در جهان دارد و امروز ایران در صدر شرکت‌های پیشتاز در تولید رادیو داروهاست.

شایان ذکر است ،  شرکت های ایرانی که مورد تحریم قرار گرفته است امروز دستاوردهایشان ۵۰ رادیو دارو است که در اختیار مردم قرار دارد و در ۲۱۰ مرکز پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که هم در بخش تشخیصی و هم در بخش درمانی کاربرد دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرستاران در کدام کشورهای اروپایی درآمد بیشتری دارند؟
  • خشم کشورهای اروپایی از سیاست‌های اقتصادی آلمان
  • اسلامی : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده افتتاح می‌شود + فیلم
  • هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران چیست؟
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران
  • حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته است
  • آلمان هم به جمع مصادره کنندگان اموال روسیه پیوست
  • آخرین تحولات اوکراین| تهدید زلنسکی به ادامه حملات به روسیه
  • بیانیه گروه 7 درباره انتقال موشک بالستیک از ایران به روسیه/ بیانیه ارتش آمریکا درباره حملات انصارالله یمن در دریای سرخ/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران