Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@02:11:44 GMT

کشف ۵۲۰ هزار دلار ارز قاچاق در مرز مریوان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۱۱۲

کشف ۵۲۰ هزار دلار ارز قاچاق در مرز مریوان

خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۵۲۰ هزار دلار ارز قاچاق در نوار مرزی مریوان خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار " کیومرث شیخی" اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی، مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی مریوان حین پایش و رصد نوار مرزی با ۲ قاچاقچی که قصد خروج غیر قانونی از مرز را داشتند، مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان تصریح کرد:مرزبانان در بازرسی از محل تردد قاچاقچیان ۵۲۰ هزار دلار را کشف و مانع خروج این ارز قاچاق از کشور شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کالا و ارز فرمانده مرزبانی قاچاقچی مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز نزدیک به ۵ تن و ۴۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به کشفیات مرزبانان و مقابله با باند‌های قاچاق سلاح و مهمات، مبارزه با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: در ایام نوروز ۲۰ سوداگر مرگ در چندین باند قاچاق نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق در درگیری‌های دریایی و خشکی مرزبانان با قاچاقچیان خاطر نشان کرد: این میزان کشفیات سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی دارد.

گودرزی از کشف ۷۳۱ راس انواع دام سبک و سنگین در این مدت نیز خبر داد و افزود: مرزبانان از خروج بیش از ۲ میلیون قلم انواع دارو‌های قاچاق که عمده آن‌ها دارو‌های آنتی بیوتیک بوده است، جلوگیری کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون نخ انواع سیگار، از کشف میلیارد‌ها ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در مرز‌های آبی و خشکی کشور خبر داد.

سردار گودرزی همچنین گفت که در ایام نوروز امسال ۵ دستگاه خودروی لوکس، بیل مکانیکی، موتورسیکلت و تجهیزات خودرویی و موتوری قاچاق توسط مرزبانان کشف شده است.

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز