Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@07:41:44 GMT

دستگیری 2 مظنون حمله تروریستی فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۱۳۳

به گزارش پارس نیوز، 

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی امروز (دوشنبه) گفت که زیرساخت توسعه برنامه‌ هسته‌ای در سوریه به هیچ وجه وجود نداشته و این داستان کاملاً ساختگی است.

وی گفت که نمایندگان ایالات متحده پس از این ادعا، اطلاعاتی را به دبیرخانه آژانش بین المللی انرژی اتمی ارائه داده و مدعی شدند که تاسیسات هسته‌ای در سوریه وجود دارد که پلوتونیوم جنگی را تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف در مصاحبه با نووستی گفت: تفسیر منطقی از این داستان وجود ندارد؛ هیچ کسی نیست که به تاسیسات نیاز داشته باشد، چراکه از لحاظ نظری، مساله مربوط به تاسیسات هسته‌ای و زیرساخت‌های دیگری است که اصلا در سوریه در هیچ زمانی وجود نداشته است.

این مقام روس عنوان داشت: ما کاملا مطلع هستیم که این داستان ساختگی است. این مساله این برداشت عجیب را ایجاد می‌کند که واشنگتن از داده‌های کذایی مبنی بر وجود این تاسیسات هسته‌ای مطلع نبوده است مگر بعد از زمانی که اسرائیل به آن حمله کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حمله تروریستی سوریه فرانسه واشنگتن هسته ای پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نظامی در حمله تروریستی در پاکستان کشته شدند

در جریان حمله تروریستی امروز (شنبه) در ناحیه «میرعلی» واقع در وزیرستان شمالی پاکستان دست کم ۷ سرباز ارتش این کشور کشته شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان گروهی متشکل از ۶ تروریست اوایل امروز به پست سربازان پاکستانی با خودرویی مملو از مواد منفجره حمله کردند.

ارتش پاکستان همچنین اعلام کرد، این اقدام با چندین انفجار انتحاری همراه بود که به تخریب بخشی از ساختمان و کشته‌شدن هفت سرباز منجر شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: در جریان عملیات پاکسازی،۶ تروریست به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای چند انفجار در سوریه
  • سوریه: آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه با زبان باج‌خواهی علیه دمشق سخن گفتند
  • ۱۳سال است که آمریکا، انگلیس،فرانسه وآلمان بامارفتاری خصمانه دارند
  • ببینید | دامه سیاست کثیف صهیونیست‌ها برای ناامنی در درعا و سویدا
  • قاچاق سلاح و مواد مخدر؛ راهبرد جدید تل آویو برای بی ثبات سازی جنوب سوریه/گزارش اختصاصی
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • ۷ نظامی در حمله تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • آمادگی ایران مقابل حوادث هسته‌ای چقدر است؟