Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در بخش فراخوان‌های مردمی نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، جایزه‌ای با عنوان «ایران نوشت» را برای بهترین اثر این جشنواره با موضوع «نمایش دستاوردهای جوانان مومن انقلابی در عرصه های فرهنگی؛ اقتصادی و اجتماعی ازجمله نوشت افزار ایرانی اسلامی» اعلام کرد. جایزه اصلی این فراخوان ۲۰ میلیون ریال است و از همه آثار مرتبط با موضوع نوشت‌افزار ایرانی تقدیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حمایت از ساخت ۳ ایده برتر با موضوع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در قالب‌های مختلف فیلم کوتاه، مستند، برنامه تلویزیونی، مستند مسابقه، کلیپ و تیزر تبلیغاتی، اهدای بسته نوشت‌افزار ایرانی به اکران‌کنندگان منتخب دهه هشتادی عمار و تور بازدید از کارخانه تولید نوشت افزار ایرانی برای تمامی فیلمسازان جشنواره عمار از دیگر جوایز در نظر گرفته شده برای این فراخوان مردمی است.

دبیرخانه نهمین جشنواره عمار در کنار بخش رقابتی خود، در بخش جدید «فراخوان‌های مردمی» از تمام مؤسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است با مراجعه به Ammarfilm.ir  موضوعات و دغدغه‌های مد نظرشان را در حوزه تولید، در قالب فراخوان‌ از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند. نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۷ در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اقتصادی و اجتماعی مد دی ماه اقتصادی و اجتماعی ایران دی ماه فرهنگی و اجتماعی مد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره «آسمون» اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره آسمون، اولین دوره جشنواره آسمون با هدف بسترسازی برای تولیدات نوجوانان در فضای مجازی به همت مرکز ملی فضای مجازی و با حمایت و مشارکت وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما در نیمه اول سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال در ۶ بخش می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثارشان را تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به جشنواره آسمون ارسال کنند.

در متن فراخوان جشنواره آسمون آمده است:
مرکز ملی فضای مجازی با هدف بسترسازی برای استعداد های ویژه، ترویج تفکر خلاق و منتقدانه و شناسایی نوجوانان فعال و کنشگر، نخستین دوره جشنواره تولیدات فضای مجازی «آسمون» را برگزار می‌کند.

موضوعات جشنواره:
۱- حرفمون (هویت فردی)
خودم کی هستم؟ دغدغه هام چیه ؟
سفری به اعماق وجود خودمون برای کشف هویت مثبت فردیمون،نگرانی‌ها، خواسته‌ها، ترس‌ها و امیدها، شخصیتمون، احساسات، هیجان‌ها و...
۲- دوستامون(هویت اجتماعی)
ارتباطات اجتماعی مون رو میگیم
راه‌هایی برای اثرگذاری مثبت به دنیای اطرافمون مثل دوست‌هامون، هم‌کلاسی ها و خانواده‌مون
۳- فضامون (هویت مجازی)
تو دنیای مجازی چیکار می‌کنیم؟
مثلا تفریح و سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، تولیدمحتوا، سواد مجازی و...و اینکه چطور می‌تونیم تو فضای مجازی هویتیامن و سالم بسازیم
۴- خاکمون (هویت ملی)
تو ایران‌مون چه خبره؟ درباره کشورمون میگیم
از تمامیت ارزی، میهن پرستی، تفاوت فرهنگی، محیط زیست، وطن، پرچم، قهرمان ملی، آینده و سواد مالی گرفته تا اینکه چطور می‌تونیم به حفظ و ارتقای هویت ملی خودمون کمک کنیم.

۵-خدامون (هویت دینی)
درباره فرهنگ دینی مون میگیم
ادیان مختلف، آیین‌ها، خداباوری و راه‌هایی برای عمل به آموزه‌هایدینی‌مون

۶- واکنشمون
واکنشمون نسبت به اتفاقات و رویدادهای ملی
مثل : سیل سیستان و بلوچستان، افتخارآفرینی تیم فوتبال ساحلی،طوفان الاقصی و...
بخش ویژه: راستی ما یه بخش ویژه هم داریم که میتونین برای اون هم تولید محتوا کنین. ماه رمضون و عیدنوروز از همون قدیم ندیما پر از خاطره و اتفاق های عجیب و غریب و جذاب بوده. امسال اینها با هم همزمان شده... شما میتونین در مورد این عیدِ رمضونی و یا کلا نقطه های آغاز کلی تولید محتوا کنید.

بخش‌های جنبی جشنواره:
۱. بخش مربیان:
با توجه به نقش مهم تعلیم و تربیت و خانواده و مربیان و معلمان در شکل گیری نگرش و شخصیت نوجوانان بخش های ذیل برای تولید محتوای فضای مجازی توسط اولیا و مربیان در جشنواره آسمون قرارداده شده که در این بخش نیز آثار برتر معرفی و به تولیدات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
محورهای این بخش عبارتند از :
۱_کودکان و نوجوانان مصرف بیش از حد فضای مجازی
۲_مخاطرات کودکان و نوجوانان در فضای مجازی
۳_ هویت مجازی کودکان و نوجوانان
۴_مواجهه اخبار جعلی و کودک و نوجوان

۲. بخش ایده‌ها: تو این بخش می‌تونین ایده‌هایی که برای تولید محتوا در فضای مجازی دارین و متناسب با دغدغه‌ها و محورهای جشنواره است رو بهمون بگین، این بخش هم جایزه مخصوص خودش رو داره!

قوانین ارسال ویدیو
۱- دوربین رو عمودی تنظیم کن و فیلم بگیر
۲- مدت زمان ویدیوت ۹۰ ثانیه یا کمتر باشه
کجا ویدیو بفرستم؟
اپلیکیشن دیدیمون رو نصب کن.
بعد از ورود به اپلیکیشن، روی دکمه آس‌مون کلیک کن و ویدیوت رو ارسال کن.
رده سنی:
۹ تا ۱۸ سال
مهلت ارسال آثار:
۱ فروردین لغایت ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
جوایز:
پلی استیشن۵ ، گوشی، تبلت، دوربین، لپ تاپ، اسکوتربرقی و کلی جوایز خفن دیگه

اینم بگیم که تولیدات برتر از طریق رسانه ملی و بسترهای مجازی پیام‌رسان‌های داخلی پخش خواهد شد.
مراسم اختتامیه:
عید بزرگ غدیر
منتظر درخشش تون توی آسمون هستیم.


آدرس ما در همه پیام‌رسان های فضای مجازی:
@asemoonfest

همچنین می‌توانید با ارسال عدد ۱ به سرشماره ‏ ۹۰۰۰۵۶۰۲ ‏ پیامک اطلاع رسانی جشنواره را دریافت کنید.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد
  • فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر شد
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد/اضافه‌شدن چند بخش
  • فراخوان جشنواره «آسمون» اعلام شد
  • جایزه اصلی جشنواره سالونیکا به ایران رسید
  • پایان نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین ها
  • ذوب آهن اصفهان تندیس طلایی جشنواره نوآوری برتر ایران را کسب کرد
  • نفرات برتر نهمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند
  • سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت سین یزد