Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:20:35 GMT

آتش بس در الحدیده یمن از نیمه شب دوشنبه آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۱۵۴

آتش بس در الحدیده یمن از نیمه شب دوشنبه آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از آغاز توافق آتش بس در الحدیده یمن از نیمه شب امشب به وقت یمن خبر داد.

بر اساس این گزارش، دفتر مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که آتش بس در الحدیده این کشور از نیمه شب امشب (۲۴ دوشنبه) اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4488145

منبع: مهر

کلیدواژه: الحدیده سازمان ملل متحد یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ویژه بازرسی از بازار تا ۲۴ فروردین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرهیدزاده مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مرحله مقدماتی طرح ویژه بازرسی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از اول اسفند و فاز عملیاتی آن از تاریخ ۱۶ اسفندماه سال جاری شروع و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ و پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

معاون وزیر صمت یکی دیگر از اقدامات انجام شده را برگزاری اولین جلسه ستاد راهبری طرح از طریق وبینار و با حضور قائم مقام وزیر در امور بازرگانی برشمرد و افزود: پس از آغاز فاز عملیاتی طرح، جلسه مذکور برگزار و ضمن تاکید بر جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان و به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود با هدف اجرای مطلوب طرح به‌صورت مستمر، مقرر شد استان‌ها نسبت به ارائه گزارش مکتوب اقدام و مشکلات و موانع موجود را به سازمان حمایت اعلام کنند.

وی تصریح کرد: سازمان حمایت بنا بر دستور رئیس جمهور به‌منظور تمرکز وظایف بازرسی در این سازمان و استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در بازرسی از واحدهای صنفی، با هدف افزایش نظارت بر واحدهای صنفی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی در ابتدای بهمن‌ماه سال جاری مبادرت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اتاق اصناف و معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت کرده است.

فرهیدزاده ادامه داد: در همین راستا و طی این مدت بالغ بر ۱۴۰۰ کاربر اتاق‌های اصناف سراسر کشور به سامانه متصل شده و به شکایات مردمی در زمینه کالاهای اساسی در واحدهای صنفی رسیدگی و در نهایت پرونده‌های تخلفاتی را به ادارات کل تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال می‌کنند.

وی رسیدگی به مطالبات و شکایات مردمی و جلب رضایت شهروندان به‌خصوص در ایام پایانی سال را در گرو رسیدگی به موقع به پرونده‌های تخلفاتی توسط شعب تعزیرات حکومتی و اجرای دقیق آرا صادره دانست و خاطرنشان کرد: مرکز تماس پاسخگویی ۱۲۴ در استان‌ها در ساعات اداری نسبت به‌دریافت شکایات مردمی اقدام و در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل نیز سیستم پیام‌گیر آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی است.

معاون وزیر صمت گفت: تنظیم بازار تمامی کالاهای اساسی و ضروری، با هماهنگی و همگرایی دیگر دستگاه‌های متولی و با قوت و قدرت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در کشور عملیاتی خواهد شد و قطعاً گزارش جامعی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده جهت مدیریت بازار به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

کد خبر 6058226 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • تداوم حملات هوایی آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حملات هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده
  • حمله های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • ۶ حمله هوایی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • اجرای طرح ویژه بازرسی از بازار تا ۲۴ فروردین ادامه دارد
  • مسئولیت وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به غرب و جنوب غرب یمن
  • ۴ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حملات متوالی آمریکا و انگلیس به جنوب الحدیده یمن