Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@03:10:38 GMT

دموکرات‌ها ترامپ را استیضاح خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۱۵۵

عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت فلوریدا، در مصاحبه ای که روز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد اعضای دموکرات این مجلس برای استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اقدام خواهند کرد. او افزود دموکرات ها چاره ای جز استیضاح ترامپ نخواهند داشت، زیرا از سوی رسانه ها، ترقی خواهان و رأی دهندگان دموکرات تحت فشار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیت ادامه داد جری نلدر، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت نیویورک، ممکن است در حال حاضر به موضوع استیضاح ترامپ فکر نکند، اما اصرار رسانه های لیبرال و افزایش فشارها در این باره در نهایت او و دیگر دموکرات ها را به استیضاح رئیس جمهور آمریکا وادار خواهد کرد.

این عضو جمهوری خواه کنگره افزود 70 درصد از رأی دهندگان دموکرات در رقابت های مقدماتی از طرح استیضاح ترامپ حمایت می کنند. او افزود: فکر می کنم استیضاح (ترامپ) نزد دموکرات ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است تا ساخت دیوار مرزی نزد جمهوری خواهان.

در ادامه گزارش هیل آمده است در یک نظرسنجی مشترک که ان پی آر، ماریس و پی بی اس برگزار کردند و نتایج آن ماه آوریل سال جاری میلادی منتشر شد،70 درصد رأی دهندگان دموکرات اعلام کردند به طور قطع به نامزدی رأی خواهند داد که از طرح استیضاح ترامپ حمایت کند.

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا وعده داده اند که درباره ترامپ و دولت وی تحقیق خواهند کرد، اما در به کار بردن کلمه استیضاح محتاط بوده اند. نلدر که احتمالاً رئیس بعدی کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا خواهد بود، اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد اگر ثابت شود ترامپ به مایکل کوهن، وکلیل شخصی سابق خود، برای پرداخت حق السکوت به دو زنی که می گویند با او رابطه غیراخلاقی داشته اند، دستور داده است، در آن صورت قانون شکنی مرتکب شده که مستحق استیضاح است.

از سوی دیگر، کارن باس، عضو آتی مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه انتخابیه کالیفرنیا، چند روز پیش در گفتگو با نشریه هیل، اعلام کرد اگرچه دموکرات ها استیضاح ترامپ را بررسی خواهند کرد، این موضوع جزء اولویت های آنها نخواهد بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مصاحبه رئیس جمهور رسانه استیضاح رئیس جمهور آمریکا رقابت دولت قانون استیضاح دولت رئیس جمهور آمریکا رقابت مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم

رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که پس از آن انتخابات دیگری در آمریکا برگزار شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • ترامپ: اوکراین باید بدهی ما را بپردازد
  • تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم
  • بی‌اعتنایی نتانیاهو به بایدن به قیمت اعتبار آمریکا تمام می‌شود
  • استقبال اندک سیاه پوستان دموکرات از پیام انتخاباتی کمپین بایدن درباره ترامپ
  • سندرز: آمریکا از تامین ماشین جنگی نتانیاهو دست بردارد
  • درخواست کاخ سفید از کنگره برای پایان تحقیقات استیضاح بایدن
  • سنای آمریکا عجله‌ای برای بررسی ممنوعیت «تیک تاک» ندارد
  • مثلث فروپاشی دموکرات‌ها
  • وزیر خزانه داری ترامپ پیشنهاد خرید تیک تاک را داد